کد خبر: ۲۲۰۸۸۲
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

رویه جدید کشف نواقص جایزه‌دار برای شناسایی خلاهای امنیتی سامانه‌ها
رئیس مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه اعلام کرد:

رویه جدید کشف نواقص جایزه‌دار برای شناسایی خلاهای امنیتی سامانه‌ها

رئیس مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازارسرمایه از رویداد کشف نواقص (باگ) جایزه‌دار برای برقراری تعامل با افراد علاقه‌مند به دو صورت آنلاین و حضوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حامد سنجری با اشاره به برگزاری نخستین رویداد کشف باگ جایزه‌دار به سنا، اعلام کرد: مرکز نظارت بر امنیت اطلاعات بازار سرمایه (مکنا) با هدف ارتقاء امنیت سایبری و استفاده از ظرفیت فعالان این حوزه، اقدام به برگزاری نخستین دوره رویداد کشف باگ جایزه دار در بازار سرمایه کرد.

وی افزود: این رویداد آغازی برای برقراری تعامل با افراد علاقه‌مند به شناسایی باگ‌های امنیتی سامانه‌ها و زیرساخت فناوری اطلاعات خواهد بود و برای برخی سامانه‌ها و به صورت ۲ مرحله‌ای (آنلاین و حضوری) برگزار خواهد شد و در پایان به افراد برتر هدایای نفیس نقدی و غیر نقدی اعطا می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: مرکز مکنا به عنوان بازوی نظارت امنیت سایبری در بازار سرمایه پس از برگزاری این رویداد نحوه دریافت گزارشات امنیت سایبری مرتبط به سامانه‌ها و زیرساخت فناوری اطلاعات بازار سرمایه را به افراد شرکت کننده و سایر علاقه‌مندان معرفی می‌کند تا طرفین از یک تعامل سازنده و مفید برخوردار شوند.

سنجری توضیح داد: این رویداد ابتدا به صورت چالش آنلاین برگزار و سپس افرادی که موفق شوند این مرحله را پشت سر بگذارند به عنوان هکرهای کلاه سفید به رویداد حضوری دعوت خواهند شد. به پنج گروه یا فرد برگزیده رویداد به ترتیب مبالغ ۲۵۰، ۱۵۰، ۱۰۰، ۷۰ و ۵۰ میلیون تومان، فرصت‌های همکاری و پیمانکاری و به سایر افراد یادبود نفیسی اعطا می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ