کد خبر: ۲۲۱۳۴۷
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۷

اتصال صنایع بورسی به ۱۷۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خودتامین تا سال آینده

اتصال صنایع بورسی به ۱۷۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خودتامین تا سال آینده

مدیرعامل شرکت توانیز با اشاره به ورود به مدار ۸۵۶ مگاوات، وعده اتصال ۱۷۰۰ مگاوات نیروگاه‌ خودتامین صنایع بورسی تا سال آینده داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی رجبی مشهدی درباره تصویب ماده ۴ قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق به ایرنا، گفت: فرایند صدور مجوز احداث نیروگاه توسط صنایع انرژی بر تسریع شده و ۱۷۰۰ مگاوات نیروگاه توسط صنایع بورسی تا سال آینده به شبکه سراسری متصل می‌شود.

وی افزود: دو نیروگاه برق صنایع به ظرفیت هر کدام ۱۸۳ مگاوات در سمنان و نیروگاه خودتامین فولاد مبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات به شبکه سراسری برق متصل و وارد مدار تولید شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نیروگاه آلومینیوم المهدی هم به‌عنوان چهارمین نیروگاه خودتامین برق در مرحله نخست با ظرفیت ۱۸۳ مگاوات به شبکه برق متصل شده و بخش دوم آن به ظرفیت ۱۸۳ مگاوات سال آینده متصل خواهد شد.

رجبی مشهدی گفت: از ظرفیت ۱۷۰۰ مگاوات نیروگاه‌های صنایع تاکنون ۸۵۶ مگاوات به مدار آمده و بقیه نیز در سال پیش رو متصل خواهد شد. به صاحبان صنایع توصیه می شود با استفاده از تسهیلات برای احداث نیروگاه از این فرصت برای تامین برق پایدار استفاده کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ