کد خبر: ۲۲۱۳۵۹
۹:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۷

تداوم باران و برف و کاهش دما در اکثر استان ها تا آخر هفته و ورود سامانه جدید
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

تداوم باران و برف و کاهش دما در اکثر استان ها تا آخر هفته و ورود سامانه جدید

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی، آسمان بارانی و برفی و کاهش دما در اکثر استان ها را آخر هفته پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش باران و برف و هوای سرد تا پایان هفته جاری اعلام کرد: امروز بیشترین بارش‌ها در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، جنوب کرمان، غرب سواحل دریای خزر و قم، اصفهان و مرکزی رخ می‌دهد.

بر اساس این گزارش، کاهش محسوس دما همراه با بارش‌ها از روز گذشته در بیشتر مناطق آغاز شده که روند کاهشی دما امروز هم انتظار می‌رود و هوا تا فردا در بیشتر مناطق سرد خواهد شد.

فردا سه‌شنبه هم بارش‌ها در این مناطق به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت و از اواخر وقت فردا موج جدید بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد می‌شود و چهارشنبه فعالیت این سامانه بارشی جدید تقویت شده و تقریباً برای بیشتر استان‌ها به ویژه غرب سواحل دریای خزر و نیمه شمالی استان‌های فارس و کرمان، سبب بارش برف و باران و وزش باد نسبتاً شدید خواهد شد.

این سامانه پنجشنبه نیز به جز مناطقی از شمال‌ غرب، غرب و جنوب در سایر مناطق ایران به فعالیت ادامه خواهد داد و جمعه از گستردگی فعالیت کاسته خواهد شد و بارش‌ها با شدت کمتر تنها در شرق سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال‌ شرق، شرق و جنوب‌شرق ایران خواهد بود.

 

آسمان امروز تهران، ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و برف پیش‌بینی شده که مه رقیق و گاهی وزش باد مشاهده خواهد شد. امشب نیز آسمانی ابری در بعضی ساعات بارش پراکنده برف همراه با مه رقیق و گاهی وزش باد برای تهران رخ می‌دهد. این شرایط برای دو روز آینده همراه با کاهش دما پیش‌بینی می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ