کد خبر: ۲۲۱۶۸۴
۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹

ادامه آسمان برفی و باران در چند استان‌ به خصوص سیستان و بلوچستان
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ادامه آسمان برفی و باران در چند استان‌ به خصوص سیستان و بلوچستان

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در برخی استان‌ها به خصوص سیستان و بلوچستان خبر داد و برای سواحل جنوبی هشدار صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در جنوب و نوار شرقی واقع در استان‌های هرمزگان، کرمان شرق فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، بارش باران روی می‌دهد. همچنین در مناطقی از شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده و برای دامنه‌های جنوبی البرز مرکز و دامنه‌های زاگرس وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، شدت بارش‌های امروز در نیمه شرقی هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان است. فردا در شمال غرب، غرب، نیمه غربی، سواحل دریای خزر، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، جنوب شرق و نوار شرقی بارندگی گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی شد.

دوشنبه بیشتر مناطق به‌جز نوار غربی و جنوب شرق بارندگی دارد. سه‌شنبه در نیمه شرقی سواحل دریای خزر مناطقی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق بارش و در نوار شرقی کاهش نسبی دما روی می‌دهد. اواخر وقت سه شنبه سامانه بارشی از شرق خارج می‌شود.

چهارشنبه il در جنوب شرق وزش باد شدید روی می‌دهد و در سایر مناطق جوی آرام برقرار خواهد بود. طی این مدت بارش در مناطق سردسیر و کوهستانی به‌شکل برف و در مناطق جنوبی و شرقی با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید همراه است.

همچنین امروز با توجه به شدت ناپایداری جو در جنوب سیستان و بلوچستان و نیمه شرقی هرمزگان احتمال ریزش تگرگ دور از انتظار نیست.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ