کد خبر: ۲۲۱۷۲۴
۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

ورود سامانه بارشی جدید و بارش برف و باران + کاهش دما در چند استان‌
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی جدید و بارش برف و باران + کاهش دما در چند استان‌

سازمان هواشناسی با اعلام ورود سامانه بارشی و آسمان برفی و بارانی برخی استان‌ها برای استان‌های شمالی کاهش دما پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای استان های ساحلی دریای خزر، اعلام کرد: امروز علاوه بر نوار شرقی در شمال غرب، مناطقی از غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران ابرناکی و بارش باران روی می‌دهد. با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در گیلان و غرب مازندران، بارش‌ها همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما است.

بر اساس این گزارش، دوشنبه در سواحل دریای خزر بارندگی روی داده و در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش‌ها پراکنده و ضعیف است. با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب در مناطقی از غرب، جنوب غرب، مرکز، جنوب و به‌ تدریج در شرق و شمال شرق بارش باران گاهی رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود. بارش‌های این روز در چهارمحال و بختیاری و شمال کهگیلویه و بویراحمد شدید خواهد بود.
 
سه‌شنبه نیز بارش‌ها در سواحل شمال ادامه دارد و در شمال شرق، مناطقی از شرق و جنوب شرق بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده و در شرق خراسان رضوی بارش‌ها شدید دارد و سامانه بارشی بعدازظهر از کشور خارج می‌شود. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه جو آرام و پایداری در سراسر ایران مستقر می‌شود.
 
طی فردا تا چهارشنبه در نیمه شرقی ایران وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش دما روی می‌دهد. 
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ