کد خبر: ۲۲۱۷۳۲
۱۱:۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰

تعطیلی ۲ روزه و کاهش ساعات کار به ۴۰ ساعت/ زمان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳
در مجلس تصویب شد:

تعطیلی ۲ روزه و کاهش ساعات کار به ۴۰ ساعت/ زمان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳

مجلس با تعطیلی ۲ روز در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت موافقت کرد و مقرر شد جداول بودجه ۱۴۰۳ در سال آینده بررسی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجلس با کلیات لایحه دولت مبنی بر ۲ روز تعطیلی در هر هفته و کاهش ساعات کاری ادارات از ۴۴ به ۴۰ ساعت به صورت دوشوری موافقت کرد.

براساس این گزارش، همچنین طبق طرح اصلاح قانون نظام صنفی، هر شخص حقیقی یا حقوقی که کسبی را خلاف این قانون دایر و اقدام به فعالیت صنفی کند، متخلف شناخته شده و با هر بار تخلف یک میلیون تومان جریمه می‌شود.

محمدباقر قالیباف هم اعلام کرد: با توجه به روزهای پایانی سال، زمان بندی جداول لایحه بودجه سال آینده امکان پذیر نیست و در جلسه سران قوا هم مقرر شد دولت لایحه دو دوازدهم ارسال کند ولی وقت کافی برای این موضوع هم نیست. بر همین اساس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طرحی را امروز تنظیم می کند که اجازه پرداختن به دولت در بودجه داده خواهد شد و موضوعاتی که در بخش احکام تصویب شده و شورای نگهبان هم آنها را تائید کرده در این طرح آورده و دولت اجازه دارد از ابتدای فروردین و اردیبهشت احکام مربوطه را اجرا و در این مدت هم مجلس جداول بودجه ۱۴۰۳ را تصویب خواهد کرد.

انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ