کد خبر: ۲۲۱۷۵۸
۰:۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱

ساعات کاری ماه رمضان شناور و بین ۷ تا ۹ صبح خواهد بود

ساعات کاری ماه رمضان شناور و بین ۷ تا ۹ صبح خواهد بود

سخنگوی دولت گفت: آغاز ساعات کاری ادارات تمام استان‌ها در رمضان بین ۷ تا ۹ صبح شناور است و ساعت پایان کار، متناسب با ساعت شروع ، خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی بهادری جهرمی، گفت: با توجه به آغاز ماه رمضان از سه شنبه این هفته و با تصویب هیئت وزیران، ساعت آغاز به کار ادارات در تمام استان‌ها به استثنای واحدهای عملیاتی خدمت‌رسان، آموزشی، بهداشتی و غیره با نظر مدیران دستگاه به صورت شناور از ساعت ۷ الی ۹ صبح بوده و ساعت پایان کار، متناسب با ساعت شروع، طبق با قوانین و مقررات مربوط، تعیین می‌شود. 

بر اساس این گزارش، ساعت شروع به کار در روزهای بعد از شب‌های قدر، ساعت ۹ صبح و پایان آن طبق با قوانین و مقررات مربوط است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس هم اعلام کرد: مصوبه کاهش ساعت اداری شامل کسانی است که از قانون ۴۴ ساعت کار در هفته و ۱۷۶ ساعت در ماه استفاده می‌کنند. بنابراین کارگران نیز شامل آن هستند.

طبق این مصوبه همه دستگاه‌های اجرایی به استثنای بخش عملیاتی مراکز و واحدهای خدمات‌رسان مثل بهزیستی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی، اماکن ورزشی و واحدهای نظامی و انتظامی و امنیتی موظفند ساعات کار را در ۵ روز هفته تنظیم کنند.

انتهای پیام
 

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ