کد خبر: ۲۲۱۸۹۱
۱۲:۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

فرایند تولید واحدهای پتروشیمی بورسی پس از توقف ۵۰ روزه از سر گرفته شد
با اتمام تعمیرات و لغو محدودیت گاز خوراک:

فرایند تولید واحدهای پتروشیمی بورسی پس از توقف ۵۰ روزه از سر گرفته شد

فرآیند تولید در واحدهای شرکت پتروشیمی کرمانشاه با اتمام تعمیرات اساسی واحدها و لغو محدودیت استفاده از گاز خوراک از امروز پس از توقف ۵۰ روزه از سر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پتروشیمی کرمانشاه از آغاز فرآیند تولید با اتمام تعمیرات اساسی واحدها و لغو محدودیت استفاده از گاز خوراک از امروز پس از توقف 50 روزه خبر داد و با توقف نماد، بازگشایی شد.

بر اساس این گزارش، "کرماشا" پیرو نامه 7 بهمن، اعلام کرد: با توجه به هماهنگی با شرکت ملی صنایع پتروشیمی و اعلام شرکت گاز استان کرمانشاه مبنی بر لغو محدودیت استفاده از گاز خوراک و اتمام تعمیرات اساسی دوره‌ای واحدهای تولیدی این شرکت، پس از انجام کنترل‌های لازم واحدهای تولید اوره و آمونیاک و انجام مراحل پیش راه‌اندازی آنها شرکت از امروز 26 اسفند در مدار تولید قرار گرفت. پیش بینی تولید جهت سال جاری بر مبنای 330 روز تولید لحاظ و معادل 35 روز جهت توقفات غیر معمول و تعمیرات دوره‌ای در نظر گرفته شده است.

پتروشیمی کرمانشاه با اعلام شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت گاز کرمانشاه به دلیل برودت هوا و افت فشار گاز دریافتی از خطوط اصلی از 7 بهمن توقف کامل تولید را اعلام کرده بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ