کد خبر: ۲۲۱۸۹۳
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶

امکان تولید خودرو پارس در بهار فراهم شد و متقاضیان منتظر باشند!
ایران‌ خودرو:

امکان تولید خودرو پارس در بهار فراهم شد و متقاضیان منتظر باشند!

طبق اعلام جدید ایران‌ خودرو، امکان تولید خودرو پارس در بهار فراهم شده و بزودی متقاضیان براساس اولویت‌های سامانه یکپارچه، فراخوان و ثبت نام می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران‌ خودرو اعلام کرد: امکان تولید خودرو پارس در بهار آینده فراهم شده و بزودی متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه یکپارچه براساس اولویت‌های این سامانه، فراخوان و ثبت نام می شوند.

بر همین اساس با مساعدت به عمل آمده ایران خودرو قطعات لازم برای تولید این محصول را سفارش‌گذاری و به ادامه تولید با تمام ظرفیت ممکن خطوط اقدام خواهد کرد.

براساس این گزارش، مهدی اسلام پناه رییس سازمان استاندارد هفته پیش در واکنش به نامه ایران خودرو مبنی بر توقف تولید پژو پارس به دلیل عدم انطباق با استانداردهای ۸۵ گانه و عدم صدور مجوز، اظهار بی اطلاعی کرده و گفته بود: اگر ایران خودرو نامه‌ای ارسال کرده، حتماً پاسخ را خواهد گرفت. مصاحبه‌ با صدا و سیما در خصوص چگونگی روند تولید پژو پارس فصل‌الخطاب بود.

وی اواخر دی سال جاری هم گفته بود: مجوز ایران خودرو برای تولید پژو پارس که بدون استاندارد‌های ۸۵ گانه است تا نیمه اسفند سال جاری بوده و پس از آن برابر قانون عمل می شودو ایران خودرو مجبور به توقف تولید پژو پارس خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ