کد خبر: ۲۲۱۹۰۶
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۱

گروه سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی را شکست

گروه سایپا رکورد ۱۱ ساله تولید محصولات داخلی را شکست

گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال تا ۲۵ اسفند با تولید ۴۷۴.۵ هزار خودرو، رکورد ۱۱ ساله کل محصولات داخلی را شکست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال تا 23 اسفند با تولید 474.4 هزار دستگاه خودرو شامل 471 هزار دستگاه محصولات داخلی و 3.4 هزار دستگاه وارداتی (CBU)،‌ رکورد سال گذشته را شکست.

بر اساس این گزارش، همچنین از ابتدای سال تا 25 اسفند مجموع تولید محصولات داخلی (منهای خودروهای وارداتی و مونتاژی) به 474.5 هزار دستگاه رسید و رکورد 11 ساله تولید شکسته شد.

تولید محصولات کوییک اتوماتیک، کوییک R اتوماتیک، ساینا اتوماتیک، کوییک S، شاهین (MT / AT) و ساینا S دوگانه سوز نیز افزایش چشمگیر داشت. در این مدت 6.9 و 8.9 هزار دستگاه کوییک اتوماتیک و کوییک R اتوماتیک تولید شد که افزایش 2 برابری داشت.

تولید ساینا اتوماتیک و کوییک S هم 22 و 2 برابر شد و به 2.6 و 54.6 هزار دستگاه رسید. در این میان، 43.3 و 40.5 هزار دستگاه شاهین و ساینا S دوگانه سوز تولید شد که نسبت به مدت مشابه قبل 1.25 و 34 برابر رشد داشت.

سایت سایپا سیتروئن و بن رو از ابتدای سال تا 9 و 6 اسفند، 110.2 و 44 هزار دستگاه ساینا و وانت 151 تولید کرد. سایت سایپا نیز تا 7 اسفند میزان تولید خودرو را به 137.3 هزار دستگاه رساند.

رکوردشکنی در گروه سایپا در حالی اتفاق افتاده که خودروهای ناقص صفر و حداکثر تولید عبور مستقیم در جریان است؛. تولید محصولات با حداکثر ظرفیت تا 27 اسفند ادامه خواهد یافت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ