کد خبر: ۲۲۱۹۱۲
۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

قیمت محصولات استیل دکوراتیو و طرح دار فروردین ۱۴۰۳

قیمت محصولات استیل دکوراتیو و طرح دار فروردین ۱۴۰۳

ورق استیل دکوراتیو به عنوان یکی از محصولات کاربردی استیل برای مصارف تزئینی و معماری استفاده شده و قیمت آن به متغیرهای بسیاری بستگی دارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ورق استیل دکوراتیو یکی از محصولات کاربردی استیل است که می‌توان از آن برای مصارف تزئینی و معماری استفاده کرد. قیمت استیل دکوراتیو به متغیرهای بسیاری بستگی دارد که باید با در نظر گرفتن این متغیرها، محصول مورد نیاز را سفارش دهید. در این مقاله نگاهی به قیمت ورق استیل دکوراتیو امروز و قیمت انواع لوله استیل دکوراتیو انداخته می شود.

قیمت استیل دکوراتیو

محصولات دکوراتیو استیل علاوه بر استحکام و ویژگی‌های بسیار مناسبی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، سبب جذابیت و ایجاد محیطی مدرن می‌شود. دلیل این مورد نیز کیفیت پرداخت سطحی، رنگ و جلای فلزی محصولات دکوراتیو و... است که همگی بر قیمت استیل دکوراتیو نیز اثر گذار است.

عوامل موثر بر قیمت استیل دکوراتیو

کیفیت سطحی: محصولات استیل دکوراتیو دارای کیفیت سطحی بسیار مرغوبی هستند. برای دستیابی به این کیفیت سطحی، باید سطح استیل را به روش‌های مختلف پولیش کرد که این عامل بر قیمت استیل دکوراتیو اثرگذار است.

- رنگ محصولات استیل دکوراتیو: در برخی از کاربری‌ها برای زیبایی بیشتر و رعایت هارمونی رنگ‌ها از ورق استیل رنگی استفاده می‌کنند. برای رنگ کردن ورق استیل روش‌های مختلفی وجود دارد که فناوری PVD یکی از رایج‌ترین روش‌ها است. این فرایند نیز می‌تواند بر قیمت استیل دکوراتیو اثر گذار باشد.

- آلیاژ مورد استفاده: با توجه به شرایط محیطی از گریدهای مختلفی برای ساخت محصولات دکوراتیو استیل استفاده می‌شود که بنا به گرید مورد استفاده، قیمت استیل دکوراتیو نیز متفاوت است. آلیاژ محصولات دکوراتیو استیل متناسب با کاربرد آنها در مناطق مرطوب یا خشک و یا تزئینات داخلی یا خارجی انتخاب می‌شود. طبعاً برای مناطق مرطوب یا کاربرد در فضای باز از آلیاژهایی با مقاومتر به خوردگی استفاده می‌شود نظیر 304 و 316 که نسبت به گریدهای دکوراتیو رایج دیگر نظیر 430 و 201 از قیمت بالاتری برخوردارند.

- شرکت سازنده: یکی دیگر از مواردی که بر قیمت محصولات استیل اثر گذار است، شرکت تولید کننده است. همانطور که انتظار می‌رود، قیمت محصولات استیل که اکثراً وارداتی هستند متاثر از نوسانات نرخ ارز نیز است.

- طرح ورق استیل دکوراتیو: یکی دیگر از عواملی که می‌تواند سبب افزایش قیمت استیل دکوراتیو نسبت به ورق‌های معمولی شود، طرح‌های ایجاد شده بر روی سطح آن است. بر روی سطح ورق استیل علاوه بر اینکه می‌توان پراخت‌های مختلف انجام داد، می‌توان طرح‌هایی نیز بر روی آن ایجاد کرد. این طرح‌ها به معماران این امکان را می‌دهند تا از محصولات دکوراتیو استیل در کاربردهای گوناگون استفاده کنند. برای مثال ورق استیل با طرح مواج و یا مشبک کاربردهای تزئینی خاص خود را دارند.

قیمت انواع لوله استیل دکوراتیو

لوله استیل دکوراتیو نیز کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد و می‌توان از آن در محیط‌های مختلف استفاده کرد. از ساخت مبلمان منزل و مبلمان شهری گرفته تا استفاده برای نرده و حفاظ، می‌توان از لوله استیل دکوراتیو استفاده کرد. گریدهای 304، 316 و 201 از پرکاربردترین گریدهای لوله‌های استیل دکوراتیو هستند. برای استعلام قیمت انواع لوله استیل دکوراتیو با استیل رخ تماس بگیرید.

کاربردهای استیل دکوراتیو

قیمت استیل دکوراتیو یکی از مسائلی است که بر روی کاربرد آن اثرگذار است. در برخی از کاربری‌ها استفاده از گریدهای خاص استیل و یا پولیش‌هایی که هزینه بالایی دارند، منطقی نیست. به همین دلیل نیز نمی‌توان کاربردهای یکسانی را برای محصولات دکوراتیو استیل در نظر گرفت.

لوله استیل دکوراتیو برای ساخت مصنوعات دکوراتیو و مبلمان، استفاده در ساخت لوازم آشپزخانه، نرده‌ها و... گزینه مناسبی است. هرچند که هرکدام از این کاربری‌ها نیازمند ویژگی‌های خاصی است که در نهایت در قیمت استیل دکوراتیو اثر گذار است. این قاعده برای ورق استیل نیز صدق می‌کند. ورق استیل دکوراتیو برای استفاده در نمای ساختمان‌ها، ساخت لوازم آشپزخانه، استفاده در ساخت آسانسور‌ها و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از کاربردهای استیل دکوراتیو، مجسمه سازی است. مجسمه‌ها با کاربردهای تزئینی در شهرها اغلب در معرض باد، باران، تابش خورشید و آلاینده‌های محیطی هستند که این عوامل سبب می‌شود که استنلس استیل برای ساخت آن‌ها گزینه مناسبی باشد. مجسمه‌های استیل دارای زیبایی و جذابیت خاصی هستند. جلای فلزی، دوام و مقاومت استیل سبب کاربرد گسترده آن‌ها در این جنبه هنری نیز شده است.

انواع و گریدهای استیل دکوراتیو

ورق و لوله استیل دکوراتیو از گریدهای مختلفی تولید می‌شوند. هر کدام از گریدهای استیل دارای ویژگی‌های خاصی هستند. برای آنکه محصولات دکوراتیو تولیدی در محیط‌های مختلف قابل استفاده باشند، برای ساخت آن‌ها از گریدهای مختلف استیل استفاده می‌شود. ورق استیل دکوراتیو از گریدهای 316، 304، 430، 201 و... تولید می‌شود.

کیفیت سطحی بر قیمت استیل دکوراتیو اثر گذار است. بدین صورت که قیمت ورق استیل دکوراتیو نسبت به ورق استیل صنعتی بیشتر است. برخی از انواع ورق استیل دکوراتیو نیز عبارتند از:

- ورق استیل طلایی

- ورق استیل میرور (آینه‌ای)

- ورق استیل خش دار

- ورق استیل نقره‌ای

- ورق استیل طرح دار

- ورق استیل مشبک

سخن آخر

در تعیین قیمت استیل دکوراتیو موارد بسیاری اثر گذار هستند که برخی از آن‌ها به بازار و نوسانات نرخ ارز بستگی دارد و برخی نیز به ویژگی‌های محصول. در این مطلب برخی از ویژگی‌های محصولات استیل دکوراتیو و برخی از عوامل موثر بر قیمت آن‌ها بررسی شد.

استیل رخ با سال‌ها تجربه در زمینه فروش تخصصی اقلام استنلس استیل، توانسته با شناخت نیازهای بازار استیل ایران به تامین این نیازها بپردازد. شما می‌توانید در فروشگاه اینترنتی استیل رخ از قیمت انواع محصولات استیل، ورق استیل دکوراتیو، لوله استیل دکوراتیو و اتصالات دکوراتیو با خبر شوید.

همچنین می‌توانید برای خرید این محصولات از طریق سایت اقدام کنید و در صورت نیاز برای دریافت مشاوره با مشاوران ما در استیل رخ در ارتباط باشید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ