کد خبر: ۲۲۱۹۲۷
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

انتشار کتاب

انتشار کتاب "مسابقات معامله‌گری در جهان و ایران" برای رقابت های بورسی

کتاب "مسابقات معامله‌گری در جهان و ایران" با پیشگفتاری از دبیر کل فدراسیون بورس های اروپا – آسیایی و یکی از روسای اسبق سازمان بورس منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کتاب "مسابقات معامله‌گری در جهان و ایران" اثر امین آذریان با پیشگفتاری از کنستانتین دبیرکل فدراسیون بورس های اروپا – آسیایی (فیاس) و حسن قالیباف اصل به دو زبان فارسی و انگلیسی و با مجوز انجمن مدیریت مالی در 184 صفحه منتشر شد.

براساس این گزارش به گفته امین آذریان، ایده مسابقات بورسی تحت عنوان “Trade challenges” در دنیا در حال برگزاری است که در ابتدای این کتاب به آن پرداخته و تا جای ممکن تحقیقات انجام شده را با عنوان لیگ ستارگان بورس و آکادمی بورس در اختیار خوانندگان قرار گرفت.

مهارت و تبحر نخبگان دانشگاهی زمانی شکوفا و نمایان می‌شود که همراه با کسب علم و دانش و فراگیری نظریات در دانشگاه، بتوانند آموخته ها را در دنیای واقعی محک بزنند و با کاربردها آشنا شوند. در این مرحله دانشجویان حتی ممکن است نظریه‌ای را رد کنند یا حتی نظریه‌ای را بسط داده و راهکاری نوین بیابند.

حال چگونه دانشجویان به بررسی عملکرد آنچه آموخته اند بپردازند؟ گاه برای آزمودن آموخته ها بهترین مکان آزمایشگاه است اما هستند رشته هایی که آزمایشگاه مناسبی برای کسب تجربه ندارند و یا نمی‌توان آزمایشگاهی را برای سنجش و ارزیابی آموخته‌ها طراحی کرد. رشته مالی و رشته های مرتبط (اقتصاد، مدیریت مالی، بازرگانی، حسابداری و ...) از رشته‌هایی هستند که طراحی آزمایشگاه برای آن دشوار است.

بنابراین لیگ ستارگان بورس همان آزمایشگاه رشته‌های مرتبط با مباحث مالی است که در آن دانشجویان به آزمودن آنچه در دانشگاهها آموخته‌اند، می‌پردازند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ