کد خبر: ۲۲۱۹۳۲
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷

امام‌ جمعه موقت تخلف در زمین ۴.۲ هزار متری را تایید کرد اما مدعی جعل امضا شد

امام‌ جمعه موقت تخلف در زمین ۴.۲ هزار متری را تایید کرد اما مدعی جعل امضا شد

امام‌جمعه موقت تهران بعد از چند روز، بروز تخلف در انتقال مالکیت زمین ۴.۲ هزار متری را تایید اما به دادستان اعلام کرد این اقدام با جعل امضا رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران بعد از چند روز به تخلف زمین خواری بیش از 4.2 هزار متری به ارزش تقریبی 1000 میلیارد تومان در مجموعه تحت مدیریت وی، واکنش نشان داد. 

بر اساس این گزارش، هفته قبل برخی در شبکه های اجتماعی مدعی انتقال مالکیت این زمین‌ به شرکتی متعلق به کاظم صدیقی و بستگان شده بودند.

وی با ارسال شکایت نامه به دادستان تهران ضمن تائید این تخلف از جعل امضا خبر داد و خواستار بررسی دقیق موضوع شد.

متن نامه‌ به دادستان عمومی و انقلاب تهران:

معروض می‌دارد، حوزه علمیه امام خمینی(ره) در چارچوب اساسنامه، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش آموزان علاقمند به آموختن دروس دینی و حوزوی تصمیم به تاسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش حوزوی‌ گرفته و برای تاسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوزهای قانونی لازم کرد. بر همین اساس لازم بود تا موسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تاسیس و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش حوزوی به آن موسسه منتقل شود.

بر این اساس فردی به نام آقای **** که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری موسسه شد اما متاسفانه وی با سوء استفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضاء اینجانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا کرده و مع الاسف حتی بدون ورود و امضاء اینجانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است. بنابراین موسسه ثبت شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع اینجانب و مدیریت حوزه و برخلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است.

لذا اینجانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته شدن سوابق قضایی و عناوین سیاسی اجتماعی، استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش آفرینان در این فقره با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام کرده تا ابعاد این مسئله برای مردم، خاصه مومنین روشن و شفاف شود.

نتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ