کد خبر: ۲۲۲۰۴۷
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۸

سرمایه گذاری ۵.۸ هزار میلیارد تومانی
برای دوازدهمین ماه سال ثبت شد:

سرمایه گذاری ۵.۸ هزار میلیارد تومانی "تجلی" و تحقق سود ۵۰۰.۵ میلیون تومانی

رقم سرمایه گذاری شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در صنایع بورسی و غیربورسی به ۵.۸ هزار میلیارد تومان رسید و ۵۰۰.۵ میلیون تومان سود از واگذاری سهام محقق کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبتی 6.2 هزار میلیارد تومانی و ثبت نشده 2.4 هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد دوازدهمین ماه سال مالی جاری را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، بهای تمام شده سرمایه گذاری "تجلی" در دوره اسفند در صنایع استخراج کانه های فلزی، فراورده های نفتی، کک و سوخت هسته ای و فلزات اساسی حاضر در بورس بالغ بر 1.2 هزار میلیارد تومان بود. ارزش پرتفوی بورسی نیز 65 میلیارد تومان بیشتر شد و به 1.1 هزار میلیارد تومان رسید.

همچنین بهای تمام شده سرمایه گذاری در صنایع استخراج زغال سنگ، استخراج کانه های فلزی، استخراج سایر معادن، ساخت محصولات فلزی، پیمانکاری صنعتی، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات و سایر فعالیت های خارج از بورس بالغ بر 4.5 هزار میلیارد تومان بود که جمع بهای تمام شده سرمایه گذاری های بورسی و غیر بورسی به 5.8 هزار میلیارد تومان رسید.

این شرکت پروژه محور از واگذاری 50 میلیون سهم پالایشگاه تهران 500.5 میلیون تومان سود شناسایی کرد. میزان کل مبلغ واگذاری ها و خریداری سهام هم بالغ بر 16.3 و 9.1 میلیارد تومان بود. سود فروش سرمایه گذاری ها در اسفند به 1.1 میلیارد تومان رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ