کد خبر: ۲۲۲۰۷۶
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۱۱

برنامه ایران خودرو برای افزایش ۷۵ درصدی ظرفیت تولید روزانه پژو پارس
برای فصل بهار اعلام شد:

برنامه ایران خودرو برای افزایش ۷۵ درصدی ظرفیت تولید روزانه پژو پارس

شرکت ایران خودرو، ظرفیت تولید محصول پارس را از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال در کم‌تر از دو ماه به ۷۰۰ دستگاه در روز می رساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ایران خودرو، اعلام کرد: به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه با هماهنگی با شبکه تأمین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای سال به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رسید.

این اقدام پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای فصل بهار صورت گرفت. با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌ خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تا کنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، پیش از این موضوع توقف با ادامه تولید پژو پارس به کلافی سردرگم بین سه نهاد مرتبط سازمان استاندارد، ایران‌ خودرو و وزارت صنعت تبدیل شده بود که این خودروساز در اطلاعیه اسفند ماه از امکان تولید خودرو پارس در بهار سال جاری خبر داد و بر همین اساس به زودی متقاضیان ثبت‌نام کننده در سامانه یکپارچه بر اساس اولویت‌های اعلامی این سامانه فراخوان شده و ثبت نام از آنان انجام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ