کد خبر: ۲۲۲۱۵۳
۰:۰ - ۱۴۰۳/۱/۱۶

محورهای ۶ گانه برنامه‌های
مدیرعامل شرکت اعلام کرد:

محورهای ۶ گانه برنامه‌های "خودرو" از رشد ۲۰ درصدی تولید تا صادرات سودآور

مدیرعامل ایران خودرو با اعلام محور برنامه‌ها برای سال ۱۴۰۳ از هدف‌گذاری رشد ۲۰ درصدی تیراژ تولید، کاهش ۱۲ درصدی هزینه‌ها و صادرات سودآور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیمردان عظیمی با اعلام هدف‌گذاری رشد 20 درصدی تولید در سال 1403 و اجرای پروژه‌های بهبود کیفیت محصولات، اعلام کرد: کاهش هزینه‌ها در راستای کاهش بهای تمام شده محصولات در تمامی بخش‌های زنجیره تولید از برنامه‌های مهم در سال جاری است. با اجرای پروژه‌های مختلف کاهش هزینه تمام شده در زنجیره ارزش تولید، میانگین کاهش 12 درصدی هزینه تمام‌شده هدف‌گذاری شده و تحقق این هدف تکلیفی برای تمامی ارکان سازمان است.

به عنوان تولیدکننده محصول نهایی، مسئول کیفیت بوده و باید هر گونه مانع در مسیر ارتقای کیفیت محصول شناسایی و برطرف شود. ارتقای کیفیت باید برای مردم و مشتریان ملموس باشد. با اقداماتی که سال گذشته صورت گرفت، نتایج موثری در کیفیت محصولات کسب شد اما هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده‌ و باید تغییرات و اصلاح لازم در فرآیندهای کیفی محصولات و خدمات پس از فروش ایجاد شود تا بهبود و افزایش رضایتمندی مردم مشاهده شود.

با توجه به توانمندی در حوزه موتور، بهبود سطح آلایندگی موتورها همواره دنبال می‌شود و در سال جاری نیز به عنوان یکی از تکالیف، پروژه‌های ویژه‌ای را در حوزه موتور به اجرا خواهیم گذاشت. بهبود فرآیندهای طراحی و تولید قوای محرکه بطور جدی و به دور از شعار در دستور کار قرار دارد تا از نتایج این اقدامات ایران خودرو تمامی مردم و مشتریان منتفع شوند.

صادرات سودآور از دیگر برنامه های تدوین شده برای سال جاری است. ظرفیت‌های مناسبی در این حوزه وجود دارد. با صادرات بخشی از نیازهای ارزی‌ را تامین خواهیم کرد. صادرات در بخش‌های خودرویی و قطعه‌ای در سال جاری دنبال خواهد شد. با توجه به سیاست تامین ارز مورد نیاز از محل صادرات، برنامه‌ های مختلفی نیز برای کاهش ارزبری و استفاده از ظرفیت‌های داخل مجموعه طرح‌ریزی شده است.

به منظور افزایش کیفیت تولید قطعات از توانمندی مجموعه‌سازان بزرگ که توان توسعه بالاتری دارند، استفاده خواهد شد و بویژه در حوزه های برق و الکترونیک و موتور و قوای محرکه در سال جاری اقدامات موثری صورت خواهد گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ