کد خبر: ۲۲۲۳۰۲
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۱/۲۱

آسمان بارانی چند روزه ۲۴ استان و کاهش محسوس دما در شمال/ سیل مازندران
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آسمان بارانی چند روزه ۲۴ استان و کاهش محسوس دما در شمال/ سیل مازندران

سازمان هواشناسی از آسمان بارانی امروز تا چند روز آینده ۲۴ استان و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی، اعلام کرد: امروز با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به ویژه از ساعات بعداز ظهر و اواخر وقت، آسمان استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام و سپس لرستان، همدان و شمال خوزستان، همراه با رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و برخی نقاط گرد و خاکی خواهد بود.

براساس این گزارش، فردا هم با گسترش و تشدید فعالیت سامانه، علاوه بر این مناطق، ساکنین استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم، خوزستان، شمال بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، شمال غرب فارس و ارتفاعات سمنان و گلستان باید منتظر باران و تگرگ و برف در ارتفاعات رشته کوه البرز و مناطق سردسیر شمال غرب باشند.

پنجشنبه فعالیت سامانه در نیمه شمالی و جمعه در استان‌های ساحلی دریای خزر، ارتفاعات البرز، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق خواهد بود. همچنین از پنجشنبه تا شنبه دما هوا در نیمه شمالی به طور محسوسی کاهش می یابد.

شنبه مناطق شمال شرق، نوار شرقی استان سیستان و بلوچستان، دامنه جنوبی البرز مرکزی، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و بخش‌هایی از مرکز و شرق ، ناظر بارش و وزش باد شدید موقت، گاهی همراه با گرد و خاک خواهند بود.

هواشناسی مازندران هم هشدار آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، طغیان رودخانه‌ها لغزندگی و کاهش دید در محورهای کوهستانی از عصر چهارشنبه تا صبح شنبه آینده صادر کرد.

 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ