کد خبر: ۲۲۲۳۴۷
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۱/۲۵

مجوز گرانی ۴۰ درصدی قیمت مواد اولیه ۷ شرکت قندی صادر شد/ زمان اعمال
از سوی شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی:

مجوز گرانی ۴۰ درصدی قیمت مواد اولیه ۷ شرکت قندی صادر شد/ زمان اعمال

۷ شرکت قندی بورسی و فرابورسی مجوز افزایش ۴۰ درصدی نرخ چغندرقند را از شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات کشاورزی گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت های قند ارومیه، قند تربت حیدریه، قند تربت جام، کشت و صنعت جوین، شکر شاهرود، قند بیستون و قند لرستان از افزایش 40 درصدی نرخ چغندرقند و قیمت تفاله تحویلی خبر دادند و برای یک یا دو روز با توقف نماد روبرو شدند.

بر اساس این گزارش، "قاروم، قتربت، قجام، جوین، قشکر، قیستو، قلرست" اعلام کردند: نرخ چغندر قند بهاره با عیار 16 بر اساس نامه 20 فروردین انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر به مبلغ هر کیلو 3930 تومان معادل 40 درصد افزایش و نرخ چغندر قند پاییزه با عیار 15 مبلغ 3800 تومان اعلام و مقرر شد در قبال چغندر قند تحویلی به کشاورزان 20 کیلو تفاله با نرخ 1200 تومان و 2 کیلو قند یا شکر با نرخ 3 هزار تومان تحویل شود.

همچنین قیمت شکر با نرخ جدید تا مقطع فعلی هنوز اعلام نشده و به محض اعلام اطلاع رسانی خواهد شد. تاریخ مؤثر اعمال تغییر قیمت ها برای "قلرست، قیستو، قتربت" از اول فروردین، "قشکر و قاروم" از 20 فروردین، "جوین" از 21 فروردین و "قجام" از 25 فروردین اعمال می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ