کد خبر: ۲۲۲۳۴۸
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۱/۲۵

استقرار کشتی جنگی آمریکا در سواحل فلسطین و ۱۰ گزینه‌ ایران برای انتقام

استقرار کشتی جنگی آمریکا در سواحل فلسطین و ۱۰ گزینه‌ ایران برای انتقام

کشتی جنگی آمریکا در حالی حوالی سواحل فلسطین مستقر شده که بق اعلام برخی رسانه ها، ایران ۱۰ گزینه‌ برای انتقام از اسرائیل دارد و مستقیما" وارد درگیری با آمریکا نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نیویورک تایمز از قول تحلیلگران امنیتی و مقامات آمریکایی، اعلام کرد: ایران به‌طور مستقیم وارد درگیری با آمریکا نخواهد شد و اهداف آمریکایی در فهرست حمله قرار ندارد. بنابراین طی روزهای آینده فقط به چندین هدف اسرائیل حمله خواهد کرد تا هم اسرائیل را از ادامه چنین اقداماتی باز دارد و هم از تشدید تنش‌های نظامی با آمریکا اجتناب کند.

براساس این گزارش، برخی رسانه ها نیز مدعی اطلاع ایران به آمریکا در مورد جلوگیری از تشدید تنش و اقدام عجولانه شده اند اما طبق اعلام برخی خبرگزاری ها این خطر هنوز وجود دارد که هر گونه پاسخی به اسرائیل از کنترل خارج شود.

در این میان محمد مرندی مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده، ادعای حمله قریب الوقوع ایران را اخبار جعلی دانست و در فضای مجازی، اعلام کرد: بیش از یک هفته است که می‌گویند ایران در ۲۴-۴۸ ساعت آینده حمله خواهد کرد.

شبکه ۱۴ تلویزیون اسراییل نیز از استقرار کشتی جنگی آمریکا و دارای سامانه های پدافندی در نزدیکی سواحل فلسطین خبر داد که برای کمک به اسراییل در مقابله با موشک های ایرانی مستقر شده است.

۱۰ گزینه‌ ایران برای انتقام

 

جروزالم پست هم مدعی۱۰ گزینه‌ ایران برای انتقام از اسرائیل از جمله حمله موشکی از خاک ایران یا عراق، حمله با موشک‌های دوربرد جدید، استفاده از حوثی‌ها در حمله هوایی ترکیبی ، استفاده از شبه نظامیان و گروه‌های تحت حمایت در عراق و سوریه با پهپاد یا موشک، حمله‌ ائتلافی و متشکل از حوثی‌ها، حزب‌الله و سایر گروه‌ها، حمله به مواضع اسرائیل در کشورهای دیگر و سوق دادن حزب الله به جنگ دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ