کد خبر: ۲۲۲۳۵۴
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۱/۲۵

اعلام دغدغه ها و پیش بینی مدیران عامل از آینده کسب‌‌‌ و کار‌‌‌ها در سومین رویداد

اعلام دغدغه ها و پیش بینی مدیران عامل از آینده کسب‌‌‌ و کار‌‌‌ها در سومین رویداد

سومین گزارش مدیران عامل در مورد چالش‌‌‌های کسب‌‌‌ و کار‌‌‌ها در سال گذشته و پیش‌بینی سال جاری در هفته اول اردیبهشت برگزار می‌‌‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سومین گزارش مدیران عامل با هدف انعکاس رویکردها و دغدغه‌‌‌ها و با هدف اثرگذاری بر سیاست گذاری‌‌‌ها در سطح بنگاه ها و حاکمیت، چهارم اردیبهشت در هتل پارسیان اوین برگزار می‌‌‌شود.

براساس این گزارش، علی دیواندری عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، فرهاد نیلی مدیرعامل شرکت مشاوره مدیریت رهنمان، علی مروی رئیس اندیشکده کسب‌‌‌ و کار شریف، آذرخش مکری دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران، آرین قلی‌‌‌پور استاد دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، صالح قانعی‌‌‌نژاد مدیرعامل شرکت تدبیر حساب، عماد قائنی مدیرعامل شرکت مشاوره مدیریت ایلیا و مهگل ثابت مدیرعامل شرکت مشاوره مدیریت Vangaurds به عنوان سخنرانان این رویداد به ارائه دیدگاه‌‌‌ها و نظرات در خصوص رویکردها و دغدغه‌‌‌های مدیران عامل در جهت اثرگذاری بر سیاست گذاری‌‌‌ها و تصمیم‌گیری‌‌‌ها در سطح بنگاه و حاکمیت خواهند پرداخت.

همچنین بابک علوی دانشیار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف، مسعود طباطبایی مدیرعامل دیجی‌‌‌کالا، حامد شفیع‌‌‌ها مدیرعامل گروه فراطرح، محمد کریمی مدیرعامل ماسترفوده و حسین هاشمی مدیرعامل ریل سیر کوثر در پنل تخصصی این رویداد به بحث و تبادل نظر در خصوص چالش‌‌‌ها و فرصت‌‌‌های پیش روی مدیران عامل در شرایط کنونی اقتصاد خواهند پرداخت.

محورهای اصلی رویداد شامل رونمایی از گزارش مدیران عامل سال ۱۴۰۲، بررسی چالش‌‌‌های کسب‌‌‌ و کار‌‌‌ها در سال ۱۴۰۲، مرور پیش‌بینی مدیران عامل از فضای کسب‌‌‌ و کار در سال ۱۴۰۳، ارائه راهکارها برای شرایط فعلی کسب‌ و کار در حوزه منابع انسانی، نقدینگی و توسعه بازار، هم‌‌‌اندیشی مدیران عامل در رابطه با رویکردهای مختلف نسبت به ذی‌نفعان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ