کد خبر: ۲۲۲۵۳۳
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۲/۱

آسمان ابری و رگباری امروز اکثر استان‌ها و ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

آسمان ابری و رگباری امروز اکثر استان‌ها و ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه

سازمان هواشناسی با پیش بینی آسمان ابری و همراه با رگبار امروز اکثر استان‌ها از ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی اولین هفته اردیبهشت، اعلام کرد: امروز آسمان استان های اردبیل، نیمه شرقی و شمال آذربایجان شرقی، زنجان، ارتفاعات البرز غربی و مرکزی، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، شرق لرستان، چهار محال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق فارس، نیمه غربی یزد، غرب و نیمه جنوبی کرمان و شمال هرمزگان، ابری همراه با  رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهد بود. شدت بارش‌های امروز هم مربوط به ارتفاعات کرمان، شمال هرمزگان، شمال‌ شرق فارس است.

براساس این گزارش، فردا هم برای شمال‌شرق فارس، کرمان، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات یزد به تدریج در ساعات بعدازظهر با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب ایران افزایش ابر، رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی جدید، آسمان اغلب مناطق ایران به جز نوار شرقی، بارانی و همراه با وزش باد شدید خواهد بود. سه‌شنبه هم ضمن کاهش بارش در شمال غرب و غرب، گستره بارندگی به بقیه مناطق ایران کشیده خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ