کد خبر: ۲۲۲۵۶۹
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۲/۲

برنامه آمریکا برای تحریم احتمالی گردان افراطی ارتش اسرائیل

برنامه آمریکا برای تحریم احتمالی گردان افراطی ارتش اسرائیل

آمریکا احتمالا" طی چند روز آینده تحریم‌هایی علیه یکی از گردان های افراطی ارتش اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری اعمال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وب‌سایت خبری اکسیوس اعلام کرد: همزمان با تشدید حملات هوایی اسرائیل به رفح و کشته شدن حداقل ۹ نفر از جمله ۶ کودک، احتمال تحریم یکی از گردان‌های ارتش اسرائیل به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری، قوت گرفت. 

براساس این گزارش، طبق اعلام ۳ منبع آگاه، وزیر خارجه  آمریکا ظرف چند روز آینده تحریم‌هایی علیه گردان "نیتسح یهودای" ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نقض حقوق بشر در کرانه باختری اعمال خواهد کرد. این برنامه احتمالی با انتقاد نتانیاهو و عضو کابینه جنگ مواجه شده است .

نتانیاهو اعلام کرد: نیروهای دفاعی اسرائیل نباید تحریم شوند. درحالی سربازان با هیولاهای تروریست می‌جنگند که قصد تحمیل تحریم‌ها علیه یک واحد ارتش اسرائیل، اوج پوچی و یک بی‌اخلاقی نادر است.

گردان نیتسح یهودا شامل داوطلبان مرد و یهودیان متعصبی بوده که اکثر اعضا آن جوانان تندرو و راست افراطی مذهبی هستند که جایی در یگان‌های ارتش اسرائیل پیدا نمی‌کنند.

سازمان ملل اعلام کرده خشونت شهرک‌نشینان اسرائیلی شامل حملات فیزیکی و تهدید به کشتن بوده و تعداد فلسطینی‌هایی که در سال گذشته از خانه‌های خود آواره شده‌اند دو برابر سال قبل بوده و به هزار و ۵۳۹ نفر رسیده و بیش از ۸۰ درصد آنان پس از حملات ۷ اکتبر مجبور به ترک محل سکونت شده‌اند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ