کد خبر: ۲۲۲۶۹۷
۰:۰ - ۱۴۰۳/۲/۸

تصمیم مجلس درباره گرانی پژو پارس با تاکید بر حقوق تولیدکننده و سهامداران
این هفته مشخص می شود:

تصمیم مجلس درباره گرانی پژو پارس با تاکید بر حقوق تولیدکننده و سهامداران

نماینده مجلس با تاکید بر توجه به حقوق تولیدکننده و سهامداران و مربوط به افزایش قیمت پژو پارس از تصمیم این هفته کمیسیون صنایع در این مورد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی جدی درباره افزایش قیمت پژو پارس به بیش از 445 میلیون تومان که با عدم قبول مسئولیت شورای رقابت و وزارت صنعت همراه شده و بر لحاظ شدن حقوق ایران خودرو و سهامداران تاکید کرد و گفت: قیمت تولید خودرو مانند هر کالای دیگر باید نزدیک به نرخ بازار باشد و  باید به سمت حذف اختلاف قیمت کارخانه و بازار حرکت کرد که تنها راه آن نیز رشد تولیدات و تامین کسری از طریق واردات است. در غیر این صورت وضعیت فعلی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: سازمان حمایت در صورت تفاوت فاحش قیمت تمام شده و نرخ جدید این محصول نی تواند ورود کرده و اگر قیمت جدید پژو پارس را بر اساس بهای تمام شده محصول تعیین کرده باید در تصمیم گیری به نفع تولیدکننده و سهامداران عمل کند.

به گفته جدی، کمیسیون صنایع مجلس بر اساس مستندات ارائه شده از سوی سازمان حمایت در حال پیگیری این موضوع است و با برگزاری جلسه ای در هفته آینده در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سلام | ساعت ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۲/۹
0
0
پاسخ
توی این کشور یک باغیرت پیدا نمیشه که طرف مظلوم بگیره امثال همین جماعت یک روز ی جلوی تیر دشمنان و در کنار شما مسولین به ظاهر مرد ایستادن ....

» ابوالفضل | ساعت ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۲/۹
0
0
پاسخ
کم کنید قیمت رو ،دوساله منتظر این سامانه کوفتی شدیم تا نوبتمون بشه ،با هزار بدبختی و چند وام به زور 300جور کردیم که ماشین دار بشیم خیر سرمون.. حالا از کجا 200میلیون اضافه بیاریم ؟همونشم باید با بدبختی اقساط رو بدیم..
» مجتبی | ساعت ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۲/۹
0
0
پاسخ
این نمایندگان مجلس که بجای پیگیر مطالبات مردم بی گناه باشن و شرکت ایران خودرو را ماخذه بکنن و بگویند که چرا جنگ زرگری انجام راه انداختین دوماه طول دادین و متقاضیان اسفند را به فروردین کشوندین و مجوز افزایش ۵۶ درصدی را گرفته واعمال کردین خیلی جالبه بجاش میخوان ایران خودرو و سهامداران را حمایت کنن البته کار خیلی خوبه اما راه را دارین اشتباه میرین
» رضا | ساعت ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۲/۱۰
0
0
پاسخ
سلام.این از انصاف به دور هست قیمت کارخانه پژو پارس واقعا ظالمانه هست کسی نیست جلو این خودرو ساز بگیره
» ناشناس | ساعت ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۲/۱۰
0
0
پاسخ
بخدا قیمت کم کنید نداریم بابا به فکر مردم هم باشید من کارگر ۲۰۰ملیون از کجا بیارم شما مجلسی‌ها که طرفدار سهامدار شدید فکر نمی‌کنید که شما نماینده مردم در مجلس هستین فکر نمی‌کنید همین ما بودیم رای دادیم اومدین سرکار سر وسط قیمت رو بگیرید که هم ما ضرر نکنیم هم سهامدار حداقل صدملیون افزایش قیمت بدید اونم قسطی کنید
» ناشناس | ساعت ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۲/۱۰
0
0
پاسخ
خدا وکیلی ۲۰۰ملیون گرون نکنید خیلیه به دادمون برسید نداریییم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ