کد خبر: ۲۲۲۷۱۴
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۲/۸

ارزش بازار پرتفوی بورسی
طی فروردین:

ارزش بازار پرتفوی بورسی "حکشتی" ۲.۹ هزار میلیارد تومان بیشتر شد

ارزش بازار پرتفوی بورسی شرکت کشتیرانی طی اولین ما سال جدید با ۲.۹ هزار میلیارد تومان افزایش به ۴.۶ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت کشتیرانی با سرمایه اسمی ثبت شده 5.7 هزار میلیارد تومانی و ثبت نشده 2.4 هزار میلیارد تومانی، گزارش عملکرد دهمین ماه سال مالی منتهی به خرداد 1403 را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، وضعیت ارزش بازار پرتفوی بورسی "حکشتی" و مربوط به شرکت کشتیرانی دریای خزر و سایر شرکت ها در دوره فروردین با 2.9 هزار میلیارد تومان افزایش به 4.6 هزار میلیارد تومان رسید.

در این ماه بیش از 3.8 و 898.1 میلیون سهام دو شرکت کشتیرانی سفیران پیام دریا و خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا و 1.9 میلیارد سهام شرکت کشتیرانی دریایی خزر با مجموع بهای تمام شده 929.1 میلیارد تومانی خریداری شد. همچنین بیش از 4.4 میلیارد سهام شرکت کشتیرانی جنوب خط ایران و 1.9 میلیون سهام کشتیرانی پتروشیمی پارس با مبلغ 350.4 میلیارد تومان واگذار شد.

میزان درآمدهای عملیاتی 10 ماهه بالغ بر 542.7 میلیارد تومان و بهای تمام شده سرمایه گذاری ها شامل سهام شرکت های بورسی و فرابورسی و سهام‌ سایر شرکت‌‌ها در دوره مالی منتهی به فروردین بالغ بر 3.9 هزار میلیارد تومان بود.

سرمایه گذاری در سهام صنایع حمل و نقل آبی، سایر فعالیت های خدماتی، اطلاعات و ارتباطات، سایر تجهیزات حمل و نقل، حمل و نقل و انبارداری و ارتباطات، خدمات فنی و مهندسی، سایر صنایع و سایر فعالیت ها بود که صنعت حمل و نقل آبی با 9 شرکت و 51.2 درصد، بیشترین سهم از سرمایه گذاری ها را در اختیار دارد. همچنین درآمد سود سهام محقق شده از ابتدای سال مالی تا پایان ماه گذشته بالغ بر 1.7 میلیارد تومان است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ