کد خبر: ۲۲۲۸۸۵
۰:۰ - ۱۴۰۳/۲/۱۷

دومین حراج انواع سکه در سال جدید امروز عرضه می شود + شرایط
از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله:

دومین حراج انواع سکه در سال جدید امروز عرضه می شود + شرایط

دومین حراج سکه در سال جدید، امروز با عرضه تمام، نیم و ربع سکه ضرب سال ۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی در مرکز مبادله برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دومین جلسه حراج سکه طلا در سال جاری، امروز با عرضه تمام، نیم و ربع سکه ضرب سال 86 بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا 5 قطعه سکه است. شروع جلسه حراج راس ساعت 12 و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت 12 تا 15 خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت 15 تا 17 همان روز و ساعت 17 نیز نتایج حراج اعلام می شود. شیوه برگزاری حراج نیز از طریق ثبت سفارش و تخصیص بر مبنای اولویت قیمت-زمان انجام می‌شود.

واریز وجه معاملات از طریق کارت‌های هدیه، بن کارت، کارت اعتباری مرابحه و کارت‌های بانکی فاقد شماره شبا ممنوع است و مسئولیت عدم استرداد وجه بر عهده شخص متقاضی است. فرآیند استرداد وجه کیف پول، برای واریز از حساب‌های بانک ملی در همان روز درخواست انجام می‌پذیرد و برای سایر بانک‌ها ظرف مدت 48 ساعت انجام می‌شود.

تا کنون 10 حراج سکه طلا در مرکز مبادله برگزار شده که در مجموع 117 هزار و 742 قطعه انواع سکه به متقاضیان تخصیص داده شده است. سهم ربع سکه از این حجم، 85 هزار و 58 قطعه، نیم سکه 17 هزار و 149 قطعه و تمام سکه 15 هزار و 535 قطعه بود.

متقاضیان حضور در حراج سکه طلای سامانه معاملات مرکز مبادله می توانند طی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتیmarket.ice.ir ، اقدام به ثبت نام و احراز هویت کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ