کد خبر: ۲۲۲۹۲۸
۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۲/۱۸

توقف ۱۲ نماد، تعلیق

توقف ۱۲ نماد، تعلیق "گشان"، رفع گره از ۳ شرکت منفی و فهرست ۱۲ ابطالی

نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی بسته و "گشان" تا پایان ماه معلق و ۳ سهم هم مشمول رفع گره معاملاتی شدند و آمار ابطالی ها هم به ۱۲ مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از آغاز معاملات چهارمین روز کاری این هفته بازار سهام، نماد شرکت های عمران‌ و توسعه‌ فارس‌، صنایع و معادن غدیر، لیزینگ کارآفرین و سهام حق تقدم، پویا زرکان آق دره، پتروشیمی خراسان، فولاد شاهرود و داروسازی‌ کوثر به دلیل اعلام رویدادی مهم بسته و بعد از ساعت 10 بازگشایی می شوند.

شرکت های تراکتورسازی‌ایران‌ و سرامیک‌ های‌ صنعتی‌ اردکان‌ برای یک روز و کارخانجات‌ مخابراتی‌ ایران‌، توسعه و عمران استان اردبیل و بانک شهر برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

نماد معاملاتی پدیده شاندیز هم با تشخیص شرکت فرابورس ایران حداکثر تا 30 اردیبهشت تعلیق شد.

سهام 3 شرکت فرابورسی پلاستیک‌ شاهین، گسترش صنایع انرژی آذرآب و ساختمانی اعتماد گستر که در روزهای قبل دارای صف فروش بودند، امروز مشمول رفع گره معاملاتی هستند.

ابطال با توضیح بخشی از معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی هم شامل شرکت های شیشه و گاز و دشت مرغاب به دلیل ظن استفاده از اطلاعات نهانی و نمادهای فرابورسی" تفیرو، نبروج، غیوان، وسالت، غگلپا، سرچشمه، وفردا،سباقر، آذرین و زماهان" طبق ماده 20 دستورالعمل، شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ