کد خبر: ۳۱۳۷۲
۱۲:۵ - ۱۳۹۵/۴/۲۰

علت رشد قیمت و صف خرید چند میلیون سهمی دو شرکت بورسی

علت رشد قیمت و صف خرید چند میلیون سهمی دو شرکت بورسی

علت رشد قیمت و صف خرید چند میلیون سهمی امروز شرکت زیانده ایران‌ خودرودیزل‌ و سرمایه گذاری آتیه دماوند مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  در جریان معاملات امروز بازار سهام که شاخص بورس با نوسان مثبت و منفی همراه شده ، سهام دو شرکت زیانده ایران‌ خودرودیزل‌ و سرمایه گذاری آتیه دماوند با رشد قیمت و صف خرید همراه شد.

براساس این گزارش، بررسی ها نشان می دهند علت رشد قیمت 4 درصدی و صف خرید بیش از 8 میلیون سهمی "خاور" ناشی از اعلام زمان برگزاری مجمع فوق العاده برای افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها است که البته هنوز مجوز قانونی این برنامه صادر نشده است.

طبق برنامه اعلام هیات مدیره "خاور" قرار است سرمایه این شرکت به شرط صدور مجوز سازمان بورس، از بیش از 498.9 به 1000 میلیارد تومان افزایش یابد.

این شرکت که برای هر سهم 799 ریال زیان پیش بینی کرده صبح پنچ شنبه 31 تیر علاوه بر مجمع سالانه ، مجمع فوق العاده را برگزار خواهد کرد.

براساس این گزارش، سرمایه گذاری آتیه دماوند هم امروز رشد قیمت 4.3 درصدی و صف خرید بیش از 11 میلیون سهمی روبرو شد که ناشی از اظهارات معاون این شرکت درباره انتقال و احیای اراضی 450 هکتاری هشتگرد فراسا از بانک صنعت و معدن ، برنامه افزایش سرمایه مرحله دوم (از 300 به 450 میلیارد تومان) و فروش دارایی ها است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۴/۲۰
2
0
پاسخ
ذوب آهن 25000 هکتار زمین دارد 50 برابر وآتی
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ