کد خبر: ۵۲۴۷۴
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۴/۲۱

شفاف سازی دو شرکت بورسی درباره برنده شدن مزایده و سود ۹۶

شفاف سازی دو شرکت بورسی درباره برنده شدن مزایده و سود ۹۶

۲ شرکت بورسی سرمایه گذاری توسعه ملی و نیرو ترانس درباره برنده شدن در مزایده و پیش بینی سود ۹۶ شفاف سازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام که با ادامه رشد قیمت ها و شاخص بورس و بهبود معاملات همراه شده ، دو شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی و نیرو ترانس درباره برنده شدن در مزایده و پیش بینی سود 96 شفاف سازی کردند.

براساس این گزارش ، "وتوسم" با اعلام برنده شدن در مزایده فروش سهام شرکت کارآفرینان سبز خلیج فارس، اعلام کرد: پیرو آگهی منتشر شده مورخ 4 تیر 96 در روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات مزایده عمومی فروش سهام شرکت کارآفرینان سبز خلیج فارس انجام و شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با قیمت پیشنهادی خرید کل سهام برابر قیمت پایه فروش به ازای هر سهم 21.504ریال (کلا برابر 21.503.956.992ریال )برنده مزایده شد.

این شرکت در خصوص پیامد مالی این رویداد نیز اعلام کرد: در حال حاضر آثار مالی اطلاعات افشا شده فوق مشخص نیست و نیاز به بررسی های بیشتر دارد. لذا، به محض روشن شدن، موضوع در اسرع وقت اطلاع رسانی می شود.

همچنین اکبر گزین مدیرعامل شرکت نیرو ترانس با ارسال نامه ای به سازمان بورس در خصوص عدم تغییر پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی 96 اعلام کرد: تا تاریخ تنظیم این نامه هیچ گونه رویداد موثر بر فعالیت وضعیت مالی و نتایج عملکرد شرکت که تاثیر عمده ای بر سود هر سهم در سال مالی 96 داشته باشد، رخ نداده است. در صورت وقوع هر گونه رویداد موثر و تغییر در موارد فوق، مراتب سریعا از طریق سامانه کدال به اطلاع سازمان بورس و سهامداران خواهد رسید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ