کد خبر: ۶۳۱۴۸
۰:۰ - ۱۳۹۶/۷/۱۸

هلدینگ ایتالیایی ۲۰ درصد سهام یک سبدگردان بورس ایران را خرید

هلدینگ ایتالیایی ۲۰ درصد سهام یک سبدگردان بورس ایران را خرید

هلدینگ سرمایه گذاری ایتالیایی "آزیموت مالک" ۲۰ درصد از سهام یک شرکت سبدگردان فعال در بورس ایران شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از سنا،در پی قرارداد با توتال، افزایش حضور ایران در بازارهای جهانی، تجهیز ناوگان هوایی با مشارکت ایرباس و بویینگ، قرارداد با خودرو سازان اروپایی از جمله قرارداد ۶۶۰ میلیون یورویی شرکت رنو با ایدرو و سرمایه گذاری مشترک ۴۰۰ میلیون یورویی پژو سیتروئن و موارد دیگر، بذر یکی دیگر از دستاوردهای مهم برنامه جامع اقدام مشترک، این بار در بازار سرمایه به بار نشست و هلدینگ سرمایه گذاری ایتالیایی آزیموت مالک 20 درصد از سهام شرکت سبدگردانی انتخاب مفید شد.

گستره فعالیت های اقتصادی آزیموت 50 میلیارد دلاری به عنوان یک هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری بین المللی، شامل 17 کشور سوییس، موناکو، ترکیه، برزیل، ایالات متحده، مکزیک، استرالیا، ایتالیا، امارات متحده عربی، چین، ایرلند، سنگاپور، تایوان، شیلی، لوکزامبورگ و اکنون ایران است.

این هلدینگ حاضر در بورس میلان، ایران را به عنوان مقصد مستعد سرمایه گذاری انتخاب کرد و با خرید سهام شرکت سبدگردانی انتخاب مفید وارد بورس ایران شد.

بنابراین گزارش،در حالی که طی چند روز گذشته اخبار مربوط به اظهارات رییس جمهور ایالات متحده شائبه خدشه به برجام را به همراه داشت، اما ورود این هلدینگ به زیست اقتصادی ایران از پا برجایی برنامه اقدام جامع مشترک نشان دارد.

ورود هلدینگ آزیموت با 1400 نیروی انسانی به بازار سرمایه ایران علاوه بر اینکه یک سرمایه گذاری گسترده محسوب می شود، ارتقای دانش فنی و مالی بورس را به همراه دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ