کد خبر: ۶۷۶۰۸
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۹/۴

دلیل توقف افزایش قیمت نان اعلام شد
توسط رئیس اتاق اصناف:

دلیل توقف افزایش قیمت نان اعلام شد

رئیس اتاق اصناف کاهش وزن چانه های نان در مصوبه جدید و بروز اختلاف نظر در این خصوص را یکی از دلایل توقف مصوبه گرانی نان تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،علی فاضلی درباره دلیل توقف مصوبه گرانی نان به تسنیم گفت: افزایش قیمت نان فعلا و تا تشکیل کارگروه بعدی تنظیم بازار متوقف شد.دو طرف یعنی تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نان از این افزایش قیمت ناراضی بوده‌اند به همین منظور این مصوبه فعلا متوقف شده تا مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

وی ادامه داد: وزیر صنعت دستور داده افزایش قیمت نان ابلاغ نشود تا در جلسه ستاد تنظیم بازار مجددا به بحث گذاشته شود. این توقف افزایش قیمت تنها مربوط به تهران نیست و برای در کل کشور اعمال شده است.

فاضلی در پاسخ به سوال آیا موضوع کاهش وزن چانه‌های نان در جلسه بعدی ستاد تنظیم بازار مورد توجه قرار می‌گیرد یا خیر، اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که عامل توقف افزایش قیمت نان شد، همین کاهش وزن نان بود،باید مشخص شود که آیا وزن چانه‌ای که در سال 93 تصویب شده باید در فرآیند تولید نان اجرا شود یا وزن چانه‌های جدید که به تازگی اعلام شده، باید ملاک عمل قرار گیرد.فعلا نانوایان باید نان را به قیمت قبلی به فروش برسانند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ