کد خبر: ۷۰۴۴۲
۰:۰ - ۱۳۹۶/۹/۳۰

رشد قیمت مسکن دروغ است / چند توصیه به خریداران
رئیس اتحادیه مشاوران املاک:

رشد قیمت مسکن دروغ است / چند توصیه به خریداران

رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اعلام اینکه افزایش بیش از تصور قیمت مسکن که این روزها از سوی برخی مطرح می‌شود دروغ است، گفت: رشد قیمت مسکن از شاخص تورم عبور کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مصطفی‌قلی خسروی درخصوص اینکه از سوی برخی از سازندگان، مردم و حتی مشاوران املاک عنوان می‌شود قیمت مسکن در تهران در هر مترمربع 600 هزار تومان متوسط رشد به بالا را داشته به فارس گفت: این اظهارات تماماً دروغ است، اما آنچه که اتحادیه املاک رصد کرده این است که رشد قیمت مسکن از شاخص تورم عبور کرده است.

وی افزود: تفاوتی که بازار مسکن در ماه گذشته نسبت به قبل داشته، این است که همواره اعلام می‌شد قیمت مسکن هنوز به شاخص تورم نرسیده اما الان می‌گوییم رشد قیمت مسکن از شاخص تورم عبور کرده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه هرگونه اظهارنظر در مورد میزان درصد رشد قیمت مسکن از سوی افراد تأثیرگذار خطرناک است، اظهار داشت: مردم و متقاضیان مسکن به خوبی می‌دانند مسکن در حال حاضر در چه وضعیتی به سر می‌برد، پس اگر هر مسئولی اعلام کند رشد قیمت مسکن چند درصد بوده نمی‌تواند کمکی به بخش مسکن کند.

قلی خسروی در پاسخ به سوال برخی از فروشندگان و سازندگان مسکن اعلام می‌کنند چون نرخ دلار و قیمت انواع محصولات ساختمانی به خصوص میلگرد و آهن افزایش یافته قیمت مسکن هم تقویت شده، گفت: نمی‌توان با نوسانات نرخ دلار و حتی با این عنوان که قیمت میلگرد و آهن افزایش یافته گفت قیمت مسکن باید افزایش یابد.رشد قیمت مسکن در حد نرخ تورم می‌تواند مناسب و مفید باشد، اما نباید با این استناد که چون قیمت مصالح ساختمانی افزایش یافته، بلافاصله قیمت مسکن هم تقویت شود. 

وی درخصوص توصیه  اقدام به خرید مسکن در شرایطی که قدرت خرید متقاضیان مسکن بالا نیست، اظهار داشت: توصیه بنده همیشه به خرید کالا و یا مسکن در زمان نیاز است، پس اگر مردم نیازمند خرید مسکن و یا هر کالای دیگری هستند، این اقدام را انجام دهند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ