کد خبر: ۷۱۹۶۱
۱۰:۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷

روایت محسن رضایی از نقش سیا ، پسر و برادرزن صدام در حوادث اخیر ایران

روایت محسن رضایی از نقش سیا ، پسر و برادرزن صدام در حوادث اخیر ایران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سیا ، پسر و برادرزن صدام در حوادث اخیر ایران نقش داشتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به تقل از ایسنا ، محسن رضایی در ارتباط با بررسی‌های انجام‌شده درباره علت وقوع حوادث اخیر ایران گفت: چند ماه پیش در اربیل جلسه‌ای از سوی رئیس میز ایران در «سی‌آی‌ای» و رئیس دفتر پسر صدام و برادرزن صدام با نماینده‌ای از عربستانی‌ها و نماینده منافقین تشکیل شد. آنها تاریخ عملیات را اواخر آذر در نظر گرفتند که با استفاده از فضای مجازی کارشان را شروع کنند و تا بهمن به‌زعم خود کار نظام را تمام کنند و اسم پروژه را استراتژی هم‌گرایی نتیجه‌بخش گذاشتند.

وی ادامه داد: این هماهنگی‌ها انجام شد و فکر می‌کردند در مرحله اول شهرهای ایران را از کنترل نظام خارج می‌کنند. بعد از آن می‌خواستند اسلحه وارد کشور کنند که با به‌جای‌گذاشتن کشته‌ها بتوانند تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کنند. از آن طرف هم منافقین وارد کشور شوند و با کمک‌خواستن از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها، امنیت کشور ما را به هم بزنند.

رضایی افزود: در اولین قدم یک اجماع خوب سیاسی در کشور فراهم شد و امید آنها ناامید شد. فکر می‌کردند اصلاح‌طلب و اصولگرا به هم حمله می‌کنند و سه قوه هرکدام به یک سو می‌روند. الحمدالله وحدت در همه سطوح میان مسئولان ایجاد شد.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ