کد خبر: ۷۵۹۵۱
۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲

نامه مهم بورس و احتمال لغو عرضه اولیه امروز

نامه مهم بورس و احتمال لغو عرضه اولیه امروز "سپ" / در انتظار توضیح مدیران

با انتشار نامه معاون بورس تهران در مورد ارزش گذاری سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش و عدم رفع ابهامات، احتمال لغو عرضه اولیه امروز "سپ" مطرح شد اما باید منتظر واکنش مدیران بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی قرار بوده که امروز 10 درصد سهام پرداخت الکترونیک سامان کیش در بورس عرضه اولیه و طی 180میلیون سهم در دامنه 7505 تا 7900 ریال و با حداکثر سهمیه 2 هزار سهمی واگذار شود.

در آستانه این رویداد ، بورس تهران نامه ایی را منتشر کرده که با استناد آن می توان شاهد لغو احتمالی این عرضه بود اما باید منتظر اطلاعیه رسمی ماند تا صبح امروز مشخص خواهد شد.

در این رابطه علی صحرایی معاون بازار شرکت بورس تهران با صدور اطلاعیه ایی اعلام کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده توسط مدیریت پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در خصوص ارزش گذاری قیمت سهام شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش (سپ) و عدم رفع ابهامات متذکر شده به شرکت کارگزاری بانک سامان به عنوان مدیر عرضه و همچنین عدم اصلاح گزارش ارزش گذاری سهام فوق الذکر به پیوست، مکاتبه انجام شده با مدیر عرضه جهت اطلاع فعالین محترم بازار ارائه می شود. 

براساس این گزارش، نامه صحرایی به حمید مهرآور مدیرعامل کارگزاری بانک سامان هم که (به پیوست) ، حکایت از آن دارد که هنوز برخی ابهامات مانند موضوع دعوای حقوقی بر طرف نشده و با توجه به تجارب گذشته ، ممکن است عرضه اولیه امروز "سپ" لغو شود.  

با این حال باید دید که آیا مدیران پرداخت الکترونیک سامان کیش و تامین سرمایه کاردان (مسئول ارزش گذاری ) با ارایه توضیحات در روز جاری ، قادر به تامین نظر مدیران بورس برای عرضه اولیه خواهند بود یا این واگذاری با مانع روبرو و لغو خواهد شد؟

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ