کد خبر: ۸۱۹۴۷
۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۳/۱۲

قطعیت معامله بلوکی شرکت زیانده اما دارای صف خرید توسط مالک جدید

قطعیت معامله بلوکی شرکت زیانده اما دارای صف خرید توسط مالک جدید

بلوک مدیریتی ۷۸.۴ درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس که در پنجمین عرضه به فروش رسیده بود توسط مالک جدید قطعی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات 30 اردیبهشت بورس، بلوک مدیریتی 78.4 درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس برای چهارمین بار توسط سازمان خصوصی سازی عرضه و به فروش رسید.

این بلوک شامل 273 میلیون و 528 هزار سهم "حفارس" بود که به وکالت از شرکت احیا گستر هرمز به قیمت پایه 246 تومان هر سهم و به ارزش 67.3 میلیارد تومان معامله شد که  طبق بررسی های بورس پرس توسط کارگزاری کارآمد برای شرکتی با نام طولانی "شرکت تعاونی ایثارگری خدمات حمل و نقل و گردشگری ایده آل شهرآرا" خریداری شده که از سال 83 در زمینه خدمات متنوع حمل و نقل همگانی و ارائه خدمات حمل و نقل پاراترانزیت در تهران و سایر شهرهای ایران فعال است.

با این رویداد صف خرید این شرکت در همان روز حذف شد و دو روز بعد هم با کاهش حدود 9 درصدی به 335 تومان رسید اما در روزهای بعد با رشد قیمت و صف خرید از مرز 400 تومان هم عبور کرد و چهارشنبه گذشته به 401 تومان بالغ شد.

سازمان خصوصی سازی از آبان سال گذشته چهار بار (16 آبان ،13 آذر و 15 بهمن و 14 اسفند سال گذشته) اقدام به عرضه بلوک 78 درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس کرده و ناکام مانده بود.

29 اردیبهشت دو سال پیش هم سازمان خصوصی سازی به سختی توانسته بود 87 درصدی حمل و نقل بین المللی خلیج فارس را بفروشد که توسط شرکت احیا گستر هرمز خریداری شد اما این شرکت نتوانست به موقع اقساط را پرداخت کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ