کد خبر: ۸۷۱۶۹
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۴/۲۰

دومین مزایده بلوکی چند زیرمجموعه بانک اقتصاد نوین

دومین مزایده بلوکی چند زیرمجموعه بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین از دومین مزایده بلوکی سرمایه گذاری اقتصاد نوین، مدیریت سرمایه اقتصاد نوین، شیمی بافت و کارگزاری اقتصاد نوین و یک شرکت جدید خبر داد و با توقف یک روزه نماد روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک اقتصاد نوین که اولین بانک خصوصی ایران است امروز به دلیل اعلام رویدادی با اهمیت با توقف نماد و بازگشت بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت در فردا روبرو شد.

این بانک 1.3 هزار میلیارد تومانی درحالی 9 خرداد در فروش بلوکی شرکت های سرمایه گذاری اقتصاد نوین، مدیریت سرمایه اقتصاد نوین، شیمی بافت و کارگزاری اقتصاد نوین ناکام مانده بود که با اضافه کردن یک شرکت جدید، بار دیگر از مزایده این دارایی ها خبر داد که نتیجه آن 20 مرداد مشخص خواهد شد.

به این ترتیب مقرر شده 54 درصد سهام سرمایه گذاری اقتصاد نوین ، 100 درصدی شرکت مدیریت سرمایه اقتصاد نوین، 27.8 درصدی شیمی بافت و 40 درصدی کارگزاری اقتصاد نوین و 99 درصد شرکت خدمات رایان اقتصاد نوین به مزایده گذاشته شود.

"ونوین" اعلام کرد با وجود گذشت بیش از دوماه از زمان به مزایده گذاشتن این دارایی ها (28 اسفند سال گذشته ) و عدم وجود متقاضی مزایده ، مجددا نسبت به انتشار آگهی فروش این 4 شرکت اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ