کد خبر: ۹۵۹۲۹
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۶/۷

تحقیق و تفحص از صنعت خودرو با ۱۲ سئوال تصویب شد/ رای دو هفته دیگر نمایندگان
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تحقیق و تفحص از صنعت خودرو با ۱۲ سئوال تصویب شد/ رای دو هفته دیگر نمایندگان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در ۱۲ سئوال و محور مهم خبر داد که قرار است تا دو هفته دیگر به رای نمایندگان گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا نجفی با اشاره به تصویب طرح تحقیق و تفحص از صنعت خودرو در کمیسیون صنایع و معادن مجلس به اقتصاد آنلاین گفت: پس بحث ها و نظرات موافق و مخالف، این طرح در نهایت با رای زیاد تصویب شد که با توجه به حجم زیاد طرح ها و لوایح، احتمالا" طی یکی دو هفته آینده به رای نمایندگان گذاشته شود.

وی ادامه داد: از آنجا که شفاف سازی و بهبود وضعیت صنعت خودرو برای تمام نمایندگان حائز اهمیت است، احتمالا در صحن هم رای زیاد خواهد آورد و منجر به تحول بنیادین و اساسی صنعت خودرو خواهد شد.

این نماینده مجلس افزود: 12 سوال اساسی در خصوص بستن ناگهانی ثبت سفارش واردات خودرو، کارآمدی و تحلیلی بر حقوق و منافع تمام ذینفعان،  سودد و زیان شرکت ها، کیفیت، امنیت، استانداردها، عمر مفید، هزینه تولید، هزینه نگهداری، خدمات فروش و خدمات پس از فروش خودروها در طرح تحقیق و تفحص از مجلس مطرح است.

به گفته نجفی هدف از تحقیق و تفحص، ساماندهی وضعیت صنعت خودرو، دستیابی به طرح تحول مناسب ، ایجاد بازاری روشن، شفاف، سالم و اقتصادی و صادرات محور و خود اتکا شدن است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ