کد خبر: ۹۷۵۱۶
۱۲:۵ - ۱۳۹۷/۶/۲۷

پذیره نویسی صکوک مرابحه ۵۰ میلیاردی شرکت سهامی خاص با سود ۱۶ درصدی
هفته آینده برای سه روز پذیره نویسی خواهد شد:

پذیره نویسی صکوک مرابحه ۵۰ میلیاردی شرکت سهامی خاص با سود ۱۶ درصدی

سازمان بورس مجوز پذیره نوسی صکوک مرابحه ۵۰ میلیارد تومانی یک شرکت سهامی خاص را سود ۱۶ درصدی صادر کرد که هفته آینده برای سه روز پذیره نویسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا ابوترابی مدیر عامل شرکت دارایی مرکزی بازار سرمایه گفت: با صدور مجوز سازمان بورس، صکوک مرابحه شرکت پدیده شیمی قرن (سهامی خاص) هفته آینده برای سه روز کاری در فرابورس پذیره نویسی می شود.

وی ادامه داد: این اوراق دو ساله، با نام و با سود 16 درصدی و ضمانت بانک ملت است که اقساط مربوطه هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی به حساب دارندگان اوراق واریز می شود. مسئولیت پذیره نویسی و بازارگردانی این اوراق بر عهده تامین سرمایه بانک ملت و عامل فروش کارگزاری بانک ملت است.

وی تصریح کرد: در این اوراق، شرکت واسط مالی تیر چهارم(ناشر) به وکالت از طرف خریداران اوراق، با منابع حاصل از انتشار صکوک مرابحه، مواد اولیه مورد نیاز شرکت پدیده شیمی قرن را نقداً از طریق حق العمل کاران (شرکت های سپهر پلاستیک پدیده، پدیده شیمی غرب و پدیده شیمی جم) از فروشندگان خریداری خواهد کرد و سپس این مواد اولیه را به صورت اقساطی به بانی خواهد فروخت. به این ترتیب، بانی متعهد می شود که در سررسیدهای سه ماهه، اقساط اوراق را از طریق شرکت ناشر و شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به دارندگان اوراق پرداخت کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ