وزیر اعلام کرد:
برنامه عرضه اولیه سهام زیرمجموعه های وزارت کار و واگذاری به بخش خصوصی
وزیر کار با اشاره به رشد تولید در بخش های فولاد، سیمان، دارو و صنایع لبنی در زیرمجموعه ها طی سال گذشته از عرضه اولیه برخی شرکت ها با رویکرد واگذاری به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صولت مرتضوی با اشاره به رشد تولید در بخش های فولاد، سیمان، تولید دارو و صنایع و مواد لبنی در هلدینگ ها و شرکت های وابسته به صندوق های بازنشستگی وزارت کار طی سال گذشته به رادیو اقتصاد گفت: هدفگذاری برای سال ۱۴۰۳ جهش تولید است.

وی افزود: در واگذاری بخش اعظمی از رشته فعالیت‌ها به بخش خصوصی و تقویت زیر مجموعه وزارتخانه ها با رویکرد افزایش تولید در مشارکت مردم بسیاری از شرکت ها در بورس عرضه شده و تا پایان‌ سال تعداد دیگری عرضه می‌شود. در حوزه جهش تولید صنایع بزرگ برنامه ریزی هایی شده تا جهش ۲۰ درصدی رقم زده شود.

مرتضوی ادامه داد: رفع موانع تولید و حساب‌های مودیان در صندوق‌ها در حال تسهیل است. صدور آسان مجوزها برخط و غیر کاغذی و مقرر شده ۵ میلیون نفر دوره لازم را برای مهارت آموزی و توسعه مراکز آموزشی دوره ببینند. امید می رود با افزایش ظرفیت اسمی و سرمایه در گردش از محل تسهیلات با همکاری وزارت اقتصاد و بانک مرکزی مؤلفه‌های اقتصاد پویا رقم بخورد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام