معرفی خریدار ۲.۱ هزار میلیارد تومانی ۵۱ درصد سهام پرسپولیس!
در آستانه چهارمین تلاش دولت برای فروش ۵۱ درصد سهام پرسپولیس، یک رسانه مدعی خریداری این بلوک ۲.۱ هزار میلیارد تومانی توسط بانک ملت شد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بلوک 51 درصد سهام پرسپولیس درحالی برای چهارمین مرتبه آماده عرضه شده که ایسنا مدعی خریداری این بلوک توسط بانک بورسی ملت شد و اعلام کرد: بعد از منتفی شدن انتقال باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی، قرار است 51 درصد سهام این باشگاه 11 فروردین به فروش برسد و طبق اعلام دو منبع مطلع، بانک ملت جدی‌ترین مشتری این بلوک است.

بر اساس این گزارش، بلوک مدیریتی متعلق به وزارت ورزش و جوانان بوده و قرار است شنبه آینده بیش از 5 میلیارد و 362 میلیون سهم "پرسپولیس" به صورت نقد یا نقد و اقساط روانه میز فروش فرابورس شود.

قیمت پایه هر سهم نیز معادل قیمت تابلو در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه 110 درصد به شرط آنکه از 3.946 ریال کمتر نباشد ( در عرضه قبلی 5106 ریال) تعیین شده است.

ارزش پایه این بلوک در عرضه قبلی و مربوط به 7 اسفند، بیش از 2.7 هزار میلیارد تومان و در چهارمین عرضه بیش از 2.1 هزار میلیارد تومان تعیین شده است. کارگزار عرضه کننده هم کارگزاری بانک ملی تعیین شده است.

انتهای پیام