مدیرعامل: مالک جدید باشگاه پرسپولیس قطعی شده است
مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به عرضه ۵۱ درصد سهام باشگاه در شنبه آینده، گفت: به نظر می رسد بانک ملت به عنوان گزینه نهایی قطعی شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا درویش درباره جلسه با وزارت ورزش برای دریافت مجوز حرفه‌ای، گفت: همه موانع برطرف شده و مشکلی نیست. شنبه آینده هم ۵۱ درصد سهام در فرابورس عرضه می شود و باید گزینه های مالی را تا آن زمان بارگذاری کرد.

وی افزود: طی مدت اخیر چهار جلسه با وزارت ورزش برگزار شد که در همه جلسات وزیر حضور فعال داشت و پیگیر موضوعات مختلف بود. همه ارکان وزارت ورزش و شرکت تجهیز، مدیران دو باشگاه و فدراسیون فوتبال و کمیته بین الملل و مدیران مجوز حرفه‌ای حضور داشتند تا این مسئله بطور قطعی حل شود.

درویش ادامه داد: شنبه مشخص خواهد شد سهام به بانک ملت واگذار خواهد شد یا خیر؟ به هرحال "وبملت" یکی از بهترین بانک‌ها است که به نظر این واگذاری قطعی و نهایی شده و اعلام می‌شود. با واگذاری سهام در مدیریت باشگاه‌ها هم تغییراتی صورت خواهد گرفت و بانک ملت سهم بیشتر را در اختیار خواهد داشت.

براساس این گزارش، بعد از منتفی شدن انتقال باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی، قرار است ۵۱ درصد سهام این باشگاه به فروش برسد و طبق اعلام دو منبع مطلع، بانک ملت جدی‌ترین مشتری این بلوک است.

بر اساس این گزارش، بلوک مدیریتی متعلق به وزارت ورزش و جوانان بوده و قرار است شنبه آینده بیش از ۵.۳ میلیارد سهم "پرسپولیس" به صورت نقد یا نقد و اقساط روانه میز فروش فرابورس شود.

قیمت پایه هر سهم نیز معادل قیمت تابلو در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آنکه از ۳.۹۴۶ ریال کمتر نباشد ( در عرضه قبلی ۵۱۰۶ ریال) تعیین شده است.

ارزش پایه این بلوک در عرضه قبلی و مربوط به ۷ اسفند، بیش از ۲.۷ هزار میلیارد تومان و در چهارمین عرضه بیش از ۲.۱ هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام