کد خبر: ۱۰۳۴۵۶
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۷/۲۷

فعال شدن کارت سوخت در حال بررسی است/عدم افزایش نرخ تا سال ۹۸
نماینده مجلس:

فعال شدن کارت سوخت در حال بررسی است/عدم افزایش نرخ تا سال ۹۸

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به عدم افزایش قیمت بنزین تا سال ۹۸ گفت: فعال شدن کارت سوخت بنزین در دولت و مجلس در حال اعلام نظر و بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سکینه الماسی به ایرنا گفت: قیمت بنزین تا سال 98 گران نخواهد شد و شرایط مناسبی برای افزایش قیمت بنزین در دستور کار قرار ندارد.برای فعال شدن کارت سوخت بنزین جلسه ها و نظریه های مختلفی از سوی دولت و نمایندگان مجلس مطرح شده است.

وی افزود: یکی از نظریه ها این است که سهمیه بنزین با امکانات کارت ملی برای همه مردم در نظر گرفته شود.افرادی که هیچ گونه وسیله نقلیه بنزین سوز ندارند و معمولا در دهک پایین جامعه قراردارند چه گناهی دارند که از منافع مادی این انرژی برخوردار نباشند، باید طرحی در نظر گرفته شود تا همه مردم بتوانند از این منفعت برخوردار شوند.

الماسی با اشاره به شایعه گرانی بنزین گفت: هیچ صحبتی از گرانی بنزین در این کمیسیون مطرح نیست و در شرایط فعلی جامعه ، مردم توانایی تبعات این کار را ندارند.برخی سهمیه 60 لیتر در ماه را برای کارت‌های سوخت پیشنهاد می‎دهند که این پیشنهاد هم در دست بررسی قراردارد با این وجود تاکنون هیچ تصمیمی در خصوص سهمیه بندی بنزین در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ