کد خبر: ۱۰۶۱۶
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱/۸

بانک پارسیان و سرمایه گذاری غدیر هم به بورس بازگشتند

بانک پارسیان و سرمایه گذاری غدیر هم به بورس بازگشتند

بانک پارسیان و سرمایه گذاری غدیر هم بدون محدودیت نوسان قیمت آماده بازگشایی نماد در روز جاری شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام بازگشایی نماد 8 شرکت بورسی همچون مپنا، سرمایه گذاری ملی ایران و آهنگری تراکتورسازی، بانک پارسیان و سرمایه گذاری هم آماده بازگشایی نماد شدند.

براساس این گزارش، نماد بانک هزار و 584 میلیارد تومانی پارسیان در شرایطی از 4 بهمن سال گذشته به دلیل تعدیل منفی درآمد هر سهم سال مالی 93 بسته شده بود که بعد از تغییر مدیرعامل ( کناره گیری دیواندری و حضور پرویزیان) ، اطلاعات لازم به سازمان بورس ارایه شد تا این بانک آماده بازگشایی نماد بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت شود.

قیمت پایانی هر سهم "وپارس" هنگام بازگشایی نماد حدود 235 تومان بود.

همچنین سرمایه گذاری غدیر که با فروش بلوک 9.6 درصدی سهام در اسفند ماه مواجه شده، پس از برگزاری مجمع سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی 50 تومانی هر سهم آماده بازگشت به تابلوی اصلی معاملات بورس شده است. قیمت پایانی هر سهم " وغدیر" هم حدود 270 تومان است.

براساس این گزارش، بانک صادرات 18 اسفند  برای دومین بار (بعد از 31 شهریور سال جاری) اقدام به عرضه بیش از 3 میلیارد و 467 میلیون و 942 هزار سهم سرمایه گذاری غدیر به قیمت پایه هر سهم 3 هزار و 303 ریال کرد که توسط کنسرسیوم صندوق کارکنان بانک ها، شرکت زرین پرشیا ( از زیرمجموعه های سرمایه گذاری غدیر و ساتا) و سرمایه گذاری ملی ایران خریداری شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ