کد خبر: ۱۰۷۰۹۰
۰:۰ - ۱۳۹۷/۸/۲۱

آخرین وضعیت
یک مقام مسئول به بورس پرس اعلام کرد:

آخرین وضعیت "وپاسار" برای بازگشت به بورس/ مدیران بیش از دیگران ناراحتند

یک مقام مسئول در بانک پاسارگاد با اعلام آخرین وضعیت صورت های مالی ۹۵ و ۹۶ گفت: سهامداران مطمئن باشند مدیران بانک بیش از دیگران ناراحت طولانی شدن توقف نماد بوده و هر هفته انتظار دارند با رفع موانع ، زمینه بازگشت به بورس این بانک فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یک مقام مسئول در بانک پاسارگاد درباره آخرین وضعیت این بانک 5 هزار میلیارد تومانی که از دوم آذر 95 با توقف نماد روبرو شده به بورس پرس گفت : با تغییر مدیریت بانک مرکزی بخش مهمی از مشکلات و چالش های موجود برطرف شده و طی آن قسمت عمده ایی از صورت های مالی 95 حل و فصل شده است.

وی ادامه داد: با این حال به دلیل نظرات دور از ذهن و سخت گیری های بیشتر بانک مرکزی و حسابرس و تاکید بر ذخیره سنگین، بررسی صورت های مالی 96 در جریان بوده و ادامه دارد. در این میان مسئولان "وپاسار" با هدف حفظ منافع سهامداران و با ارایه مستنداتی، در حال مقاومت و واقعیت سازی هستند تا صورت های مالی سال قبل هم نهایی و زمینه برگزاری مجمع سالانه برگزار شود.

این مقام مسئول در برابر این سئوال که با این اوصاف آیا سهامداران این بانک بعد از 22 ماه می توانند امیدوار به حل موضوع و برگزاری مجمع سالانه در پاییز و بازگشایی نماد در سال جاری باشند یا خیر ؟ به بورس پرس گفت : واقعیت این است که سهامداران حق دارند ولی مطمئن باشند که مدیران بانک بیش از دیگران ناراحت طولانی شدن توقف نماد بوده و هر هفته انتظار دارند با رفع موانع ، زمینه بازگشت به بورس این بانک فراهم شود.

وی ادامه داد: تاکنون مدارک زیادی برای نهایی شدن صورت های مالی ارایه شده و عملکرد بانک پاسارگاد هم در صنعت بانکداری بسیار مناسب بوده اما با شرایط ناخواسته و سختی روبرو هستیم.

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۴:۰ - ۱۳۹۷/۸/۲۲
0
0
پاسخ
مدت سه سال از بسته شدن نماد بانک پاسارگاد میگذرد و متاسفانه هیچ اقدام قابل توجهی نشده این موضوع باعث یاس سرمایه گذاران بورسی شده واقعا دست مریزاد
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ