کد خبر: ۱۰۷۱۱۲
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۸/۲۱

دلایل افزایش قیمت کاغذ اعلام شد/ آخرین نرخ کاغذ تحریر ۸۰ گرمی
توسط نایب رئیس اول اتحادیه:

دلایل افزایش قیمت کاغذ اعلام شد/ آخرین نرخ کاغذ تحریر ۸۰ گرمی

نایب رئیس اول اتحادیه کاغذ و مقوای تهران دلایل افزایش قیمت کاغذ را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،احمد شریفیان درباره افزایش قیمت کاغذ به فارس گفت: افزایش قیمت‌ها اصلا مربوط به کمبود کاغذ نیست. زیرا به اندازه یک سال در انبارها کاغذ موجود است. مسئله گرانی کاغذ به خاطر مدیریت نادرست است .

وی در پاسخ به این سوال که نهاد و مسئول قیمت‌گذاری کجاست، اعلام کرد: متاسفانه امروز قیمت‌ گذاری بدون مسئول انجام می‌شود ! هرکسی به میل خود و بی توجه به بازار حرکت میکند.

این مقام مسئول با بیان اینکه دستگیری چند نفر متخلف راهکار اصلی نیست، ادامه داد: ابتدا باید جنس را وارد بازار کرد، بازار را تامین و سپس متخلفان را دستگیر کرد، اما می بینیم هیچکس پاسخگو نیست. نکته مهم که همیشه روی آن تاکید شده این است که روسای اتحادیه خود دستی برآتش دارند! 

شریفیان با ارائه این پیشنهاد که سازمان تعزیرات باید با صاحب نظران این حوزه مشورت کرده و از تجارب آنها نهایت استفاده را ببرد، گفت: بازار لجام گسیخته کاغذ را  کسی نیست که مدیریت کند. ،هرچند اتحادیه نیز نمی‌توان قیمت‌گذاری کند چون منفعتی در ورود وخروج آن ندارد.

وی درباره قیمت‌های کنونی توضیح داد: درحال حاضر قیمت کاغذ تحریر ۸۰ گرمی در مرز ۳۰۰ هزار تومان و قیمت کاغذ ۷۰ گرمی ۲۵۰ هزار تومان است. کمبود کاغذ وجود ندارد که هرروز با گرانی آن مواجه شویم. افرادی هستند که از این موضوع سوء استفاده کرده و از عدم نظارت بهره می‌برند. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ