کد خبر: ۱۰۸۴۸۳
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۸/۳۰

احیای کارت سوخت ربطی به سهمیه بندی و تغییر قیمت ندارد
وزیر نفت:

احیای کارت سوخت ربطی به سهمیه بندی و تغییر قیمت ندارد

وزیر نفت درخصوص اطلاعیه شرکت پخش فرآورده های نفتی مبنی بر ثبت نام مجدد کارت سوخت گفت: این موضوع ربطی به سهمیه بندی و تغییر قیمت حامل‌های انرژی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از صدا و سیما،بیژن نامدار زنگنه در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی اطلاعیه ای صادر کرده که کسانی که کارت سوخت را گم کرده اند، بتوانند پس ازثبت نام مجددا کارت سوخت را دریافت کنند.کسی وجود ندارد که خودرو با پلاک داشته باشد اما کارت سوخت برای وی صادر نشده باشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون قاچاق سوخت در مرزها افزایش یافته، افزود: برای مقابله با قاچاق سوخت،مقرر شده از زمانی که در آینده اعلام خواهد شد افراد با کارت سوخت، سوخت گیری کنند که هدف اصلی آن مقابله با قاچاق سوخت است.این اقدام هیچ ربطی به سهمیه بندی و تغییر قیمت ندارد،افراد می توانند از 3 تا 24 آذر ماه افراد در سامانه دولت همراه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کنند.

زنگنه درباره تغییر قیمت حامل های انرژی گفت: در این مورد باید دولت لایحه ای به مجلس داده و تصویب شود اما اکنون، موضوع کارت سوخت هیچ ربطی به قیمت و سهیمه بندی ندارد.کارت سوخت نمی تواند به تنهای جلوی قاچاق سوخت را بگیرد اما می تواند آن را کاهش دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ