کد خبر: ۱۰۸۸۵۵
۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۹/۱۳

حمایت اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسی از تجارت ایران

حمایت اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسی از تجارت ایران

رئیس اتحادیه بین‌المللی تعاون آسیا و اقیانوسیه گفت: تلاش می‌کنیم در زمان تحریم‌های یک‌جانبه در کنار ایران بمانیم و در کمک به تجارت جهان کوتاهی نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، لی شون چن در خصوص همکاری‌ها و نقش ایران در ICA به ایلنا گفت: ایران دولتی قدرتمند در منطقه آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود و نقش بسیار پررنگی را در بحث روابط آسیا و اقیانوسیه ایفا می‌کند. 

وی افزود: اگر ایران به همین نحو و با قدرت ادامه دهد می‌تواند در روابط بین تعاونی‌های دیگر کشورها هم نقش موثری ایفا کند و بر باقی کشورهای عضو هم تاثیر بگذارد ، نمونه این همکاری‌ها می‌تواند با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در ایران باشد که شروع خوبی محسوب می‌شود. می‌توانیم با یکی کردن تلاش‌ها و مکانیزهایمان این تلاش‌ها را گسترش دهیم. 

این مقام مسئول با اشاره به همکاری‌های دوجانبه ایران و چین اعلام کرد: ایران و چین می‌توانند با یکی کردن قابلیت‌ها و استفاده از تجارب یکدیگر همکاری‌های دوجانبه‌ای با هم داشته باشند و آنها را در حوضه های بازرگانی، تجارت و کشاورزی گسترش دهند. 

شون چن افزود: با توجه به نتایج جلساتی که با ایران داشتیم ، امید داریم که بتوانیم همکاری‌هایمان را در سطح بسیار بالا ادامه دهیم. ایران نقش پررنگی در منطقه ایفا می‌کند و ظرفیت بالایی برای همکاری با کشورهای مختلف در منطقه آسیا و اقیانوسیه دارد که بر هیچ کس پوشیده نیست ، تلاش می‌کنیم در زمان تحریم‌های یک‌جانبه که ایران توسط دشمنان خود با آن درگیر شده در کنار این کشور بمانیم و در کمک به ایران برای تجارت با جهان کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ