کد خبر: ۱۱۱۵
۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۶/۲۵

مدیرعامل جدید سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن مشخص شد

مدیرعامل جدید سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن مشخص شد

مدیر عامل جدید سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن مشخص شد و از این پس احمد بارول سکاندار شرکت ۱۵۰ میلیارد تومانی حاضر در بورس خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی انتصاب حسین زارعی به سمت مدیرعاملی گروه مالی صادرات، وی بعد از حدود 4 سال از مدیریت سرمایه گذاری بانک صنعت و معدن خداحافظی کرد تا مسئولان این شرکت سرمایه گذاری نسبت به معرفی مدیرعامل جدید اقدام کنند.

جال با گذشت کمتر از یک هفته مشخص شد احمد بارول با حکم مدیرعامل بانک صنعت و معدن ، سکاندار این شرکت 150 میلیارد تومانی شده است .

وی دارای سوابقی چون مدیرعاملی پتروشیمی های آبادان و اراک و زاگرس است.

 

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» شرکت آبفر | ساعت ۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۹/۶
0
0
پاسخ
باسلام و ادای احترام به اعضای هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری بانک صنعت ومعدن ، خصوصاً جناب آقای بارول
احتراماً از شما بزرگواران خواهشمند است یک بازدید مختصری از شرکت آبفر داشته باشید و با پرسنل این شرکت ، شورای اسلامی و مدیریت تولید آن یک گفتگوی مختصری در خصوص به سود رساندن این شرکت داشته باشید . چرا ؟
مدیریت کنونی شرکت بنا به دستور جنابعالی ( آقای بارول ) تصمیم به اخراج کلیه نیروهای قراردادی شرکت را گرفته اند که از 5 تا 20 سال سابقه کار دارند و اکثر کارهای کلیدی شرکت در دست این نیروها میباشد .
متاسفانه در چند سال گذشته از زمان آقای حدادی این شرکت دچار سوء مدیریت بوده است آقای حدادی وقتی از شرکت میرفت هنوز اسم کنتورها را یاد نگرفته بود و با آمدن آقای مجتهدی و فرهبد اوضاع بدتر شد این دو بزرگوار در طول دوسالی که در شرکت بودن دو بار از خط تولید دیدن کردن و خلاصه طی این 5 سال آقای حدادی و مجتهدی شرکت دچار افت تولید شد اینان بجای اینکه کنتورهای مورد تقاضای بازار را به شرکت بیاورند (dm2) ، کنتورهای آبتین دو و (dm1 ) با حجم بالا را وارد کردن و کنتور دی ام دو را به مقدار کم کنتور دی ام دو همین که از قسمت بسته بندی خارج میشد به فروش میرفت ولی دی ام یک و آبتین به سختی . ( کنتور های حجیم هم که خیلی خیلی کم پابه شرکت گذاشتن در صورتی که یکی از نیازهای بازار بود )
خواهشمند است در صورت امکان بازدید مجددی از شرکت داشته باشید
این شرکت با داشتن یک مدیر عامل جوان و جسور و جویای نام و با تغییر کلیه مدیران داخلی ( اداری - مالی - مهندسی - بازرگانی - کنترل کیفیت - برنامه ریزی ) بدون اخراج نیروهای قراردادی طی یک سال به سود دهی خواهد رسید با اخراج و بستن شرکت رزق و روزی 90 نفر را قربانی نکنید در این اوضاع مملکت و بیکاری و در انتهای سال انصاف نیست .
چرا از مدیران سالخورده و بازنشسته به عنوان مدیر عامل استفاده مینمایید ؟
خواهشمنداست باز با کمی صبر و تحمل و با دید باز و از روی انصاف و انسانیت در تصمیم خود باز نگری کنید به ولله این شرکت با داشتن مدیریت جوان خواهدتوانست رونق بگیرد
چند سال پیش یک مهندس جوانی ( مهندس امینی ) از بیرون وارد شرکت شد و بعد از مدتی به سمت مدیریت تولید رسید ایشان با جدید و تلاش در حال رونق شرکت بود که حسادت مدیران داخلی و کار شکنی آنان و بی تدبیری آقای حدادی باعث رفتن ایشان از شرکت شد .
توجه داشته باشید :
شرکت آبفر از زمانی دجار بحران شد که تصمیم گرفت از پرسنلی که همزمان با کار درس میخواندن به عنوان مدیر استفاد کند . چون این افراد به هیچ وجه توانای یک مدیر را در اداره امور نداشتن و برای حفظ موقعیت خود هم در امور اداری شرکت و هم در تولید مشکل ایجاد نمودن و این ها باعث افول شرکت شد و هنوز هم میشوند.
آقای بارول با توجه به این که هم آقای مجتهدی و هم آقای باقری از دوستان شمایند و ضمن احترام برای این بزرگواران ، باز از شما تقاضا دارم در صورت امکان با شواری شرکت و مدیریت تولید یک دیداری داشته باشید جای دوری نمیرود شاید هم به نفع شما و هم پرسنل شرکت مخصوصاً قراردادی ها باشد .
این شرکت فقط و فقط نیازمند یک مدیر عامل جوان و تغییر کلیه مدیران داخلی میباشد
با تشکر فراوان
وسلام
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ