کد خبر: ۱۱۳۱۰۶
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵

بلوک۳۲ درصدی

بلوک۳۲ درصدی "پخش" معامله شد/ نام دو خریدار + محاسبه اثر سود بر "والبر"

بلوک ۳۲ درصدی پخش البرز که امروز توسط گروه سرمایه گذاری البرز (سرمایه گذاری البرز ) عرضه شده بود به فروش رفت و توسط دو شرکت بورسی خریداری شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  طبق برنامه قبلی ، امروز گروه سرمایه گذاری البرز (سرمایه گذاری البرز ) اقدام به عرضه بلوک 32 درصدی پخش البرز کرد که این بلوک به همان قیمت پایه به فروش رفت تا بعد از قطعی شدن معامله ، درصد "والبر" از "پخش" به 53 درصد کاهش یابد.

این بلوک شامل 192 میلیون سهم بود که به قیمت پایه هر سهم 4535 ریال توسط کارگزاری تدبیرگران فردا عرضه و از سوی کارگزاری بانک خاورمیانه خریداری و منجر به رشد قیمت سهام و صف خرید "پخش" شد.

بررسی های بورس پرس نشان می دهد خریدار این بلوک دو زیرمجموعه غیر مستقیم ستاد اجرایی فرمان امام و سرمایه گذاری البرز و دو شرکت بورسی البرز دارو و سبحان دارو بودند که به نوعی معامله دورن گروهی محسوب می شود.

در این میان برخی کارشناسان با اشاره به بهای تمام شده 1027 ریالی قیمت سهام پخش البرز برای سرمایه گذاری البرز و قیمت فروش، اعلام کردند "والبر" قادر به شناسایی سود بیش از 67 میلیارد تومانی و حدود 18 تومانی برای هر سهم خواهد بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ