کد خبر: ۱۱۳۱۴۳
۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶

ایران خودرو بزودی ۲۰۷ و دناپلاس با سقف پانوراما عرضه می کند
معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش:

ایران خودرو بزودی ۲۰۷ و دناپلاس با سقف پانوراما عرضه می کند

معاون مدیرعامل در بازاریابی وفروش ایران خودرو با بیان اینکه بزودی از یک محصول جدید رونمایی خواهد شد از تولید و عرضه محصولات ۲۰۷ و دناپلاس با سقف پانوراما در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی خان کرمی در جلسه با صاحب امتیازان نمایندگی های ایران خودرو در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص حاکم بر اقتصاد و به تبع آن صنعت خودرو، ایران خودرو همواره با هدف کاهش التهاب و تنظیم بازار و تامین نیاز مشتریان گام برداشته و می‌تواند بر این شرایط خاص فائق آید.

وی با بیان اینکه شرایط حاکم بر بازار خودرو می تواند موجب تاخیر در تامین قطعات خودرو و به تبع آن کاهش تحقق برنامه تولید را فراهم کند، ادامه داد: در شرایط فعلی ایران خودرو تلاش می‌کند تا با تامین منابع مالی نسبت به تکمیل خودروهای دارای کسری اقدام کند و با رساندن تولید به شرایط ثابت و یکنواخت، تحویل خودرو به مشتریان را با سرعت بالاتری انجام و میزان تاخیر در تعهدات را به طور قابل توجهی کاهش دهد.  

این مقام مسئول افزود: ایران خودرو مانند همیشه تابع ضوابط و مقررات اعلامی خواهد بود و طبق هماهنگی‌ باسازمان ها و نهادهای ذیربط،‌ به محض اطلاع از قیمت جدید سایر خودروهای باقی مانده، اطلاع رسانی می کند.

خان‌کرمی ادامه داد: با هدف حذف دلالان و واسطه گران،‌ مکانیزم‌های کنترلی در فرآیند فروش به نحوی پیاده سازی شده که محصولات صرفا به دست مشتریان نهایی رسیده تا باعث جلوگیری ازافزایش بی رویه قیمت شود.

وی با بیان اینکه ایران خودرو در آینده‌ای نزدیک از یک محصول جدید رونمایی خواهد کرد از تولید و عرضه محصولات 207 و دناپلاس با سقف پانوراما در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ