کد خبر: ۱۱۴۱۹۲
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷

قول تازه روحانی به مردم: نگران تامین لبنیات و مواد پروتئینی نباشید

قول تازه روحانی به مردم: نگران تامین لبنیات و مواد پروتئینی نباشید

رییس جمهور با بیان اینکه بخش مهمی از مواد غذایی قاچاق می شود، گفت: مردم نباید نگران تامین لبنیات و مواد پروتئینی باشند،اصلاح الگوی مصرف گوشت و ارتقای سهم آبزیان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اقتصاد آنلاین، حسن روحانی در دیدار با وزیر و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی گفت: حرکت به سمت خودکفایی در نهاده های کشاورزی و دامی و حفظ همزمان قدرت خرید مردم و صرفه تولیدات کشاورزی ضروری است.

وی با اشاره به اینکه شرایط بارشی سال جاری بهتر از سال های اخیر است،افزود: تامین امنیت خاطر فعالان بخش کشاورزی وظیفه دولت است.دانشگاه و بخش کشاورزی نیز باید با اولویت دادن به نیازهای مردم متصل باشند. به رغم افرایش سالانه جمعیت و نیازهای غذایی با محدودیت های آبی و خاکی مواجه ایم.صدور مجوزهای نادرست، ذخائر زیر زمینی آب را بسیار تهدید کرده است.باید سالانه بر سطوح جنگلی بیفزاییم.

روحانی با بیان اینکه بخش مهمی بخش مهمی از مواد غذایی قاچاق می شود و تولیدات کشاورزی و باغی می تواند به روش دیم باشد ، ادامه داد: مردم نباید نگران تامین لبنیات و مواد گوشتی و پروتئینی باشند. اصلاح الگوی مصرف گوشت و ارتقای سهم آبزیان ضروری است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ